Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Meğer aşk sen olabilmek miş...

Meğer aşk sen olabilmek miş...
 

Yoluma ne kadar engeller çıkarsanda, hep aklıma kötü ihtimaller koysanda, ruhuma hükmetmene izin vermeyeceğim ve sana inat seveceğim.

Bir uzun hikayedir her insanın hayatı. Aslında her insan bu dünya da bir öykü yazar ve öyle ayrılır aramızdan. Kimi insanın öyküsü milyonlara hitap eder, döner durur dillerde...

Yaşamak için inat etmek gerekir. Kolay iş kolay aşk yok. Basit değil ama inadım inat... Var mı daha ötesi ben insanım herşey benim için. Zorluklar daha bi keskin yapar beni. Her zorluk daha bi profesyonelleştirir. Korkması gereken ben değil, engellerdir. Çünkü her engel bizim gibi başarısız olmak istemez ve biz başardıkça engeller kaybeder. Yoluma olmadık aksilikler çıkar. Varsın çıksın. Sen varsan eğer yolun sonunda engellerde bana selam vermek zorunda. Saygıyla eğilmek zorunda.

Korkmak mı? o duyguyu ben yendim. İnsan için korku nedir ki.Sonuç ta hedef belli herşeye inat seveceğim işte. Her birey sahip olacak aşkına sevgisine.

Bir aşk can yakmayacak artık dünya da. Çünkü artık aşkın şifresi çözüldü. Aşkın şifresi sen olabilmek miş çünkü...

 
Toplam blog
: 22
: 2321
Kayıt tarihi
: 16.07.07
 
 

Konya'da ticaretle uğraşmaktayım. İşim rahat ve basit olduğu için sosyal ve düşünsel olaylara, yaşam..