Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '20

 
Kategori
Deneme
 

Meğer Kadınların Karakteriymiş

Neden bahsediyoruz? Yalana ve yalancılığa karşı tepki.

Kimse yalandan hoşlanmaz, herkes yalan söylenmesine karşıdır da kadınlarda daha fazla tepki hatta hassasiyet halini alınca dikkatimizi çekti.

Hani kadınlar daha fazla eziliyor mağdur oluyorlar ya bundan dolayı sandık; ama baktık ki ezilmeyen mağdur olmayan kadınlar da yalan konusunda hassaslar.

Kadınların yalancılığa karşı tepkileri çok abartılı. Onlara göre yalan dünyanın en kötü şeyi, neredeyse yalancıyla katili eş tutuyorlar.

Bu kadar hassasiyet mağduriyetten olamaz yalancılık konusunda hassasiyet kadınların karakter özelliğinde olmalı.

Kadınların yalan konusunda daha hassas olduklarını fark etmiş olmanız lazım. Bu durum net de merak ettiğim kendileri ne kadar yalan söylüyorlar acaba? Hem böylesine karşı olup hem de kendisi yapmak olmaz tabi. Ama ben genelde erkeklerin yalana başvurduklarını düşünüyorum. Kadınların da erkeklerde en büyük şikâyetleri yalan konusunda.

Ben mesela yalana ihtiyacı olmasa da yalan söyleyen tuhaf bir tipim. Ama neden bilmiyorum kadınlar bana inanır ve yalan söylemediğimi düşünürler. Demek ki iyi oyuncuyum.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..