Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Meğer

Meğer
 

Âşıkların peşindeydi aşk

Bana bakmadı bile

Her şeyinden mahrum bıraktı

Bir tutam gülümsemeyi

Çok gördü kaybolan yüzüme

Gözyaşlarıma acımadı

Bacağına sarıldığımda

İtiverdi bir köşeye

Oysa o kadar ihtiyacım vardı ki ona

Ben deniz kokusunu bilmiyorum

Âşık olanlardan duydum

Oralarda dolaşırmış aşk

Martıların azında, simit parçasında

Filmlerde gördüğüm

Kız kulesinde oturur

Sahildeki banklarda konuşurmuş

Pamuk şekeri yerken

Belki kâğıt helva bilmiyorum

Ellerin kenetlendiği

Sevgililerin sarıldığı

Sevgilerini anlattığı

Doya doya bakıştığı

Banklarda keman çalarmış aşk

Kelimelerin tükendiği

Sadece aşkın yaşandığı

Gökten yıldızın seçildiği

Dakikalar olurmuş

Kalbinin başka bedende attığı

Dudakların birleştiği

Dolunayın ışığında

Bir başka olurmuş aşk

Gecenin şahitliğinde

Bir paltoda iki kişinin ısındığı

Tek şemsiye altında

Yarı ıslak yarı kuru durumda

Daha sahici olurmuş aşk

Onsuz olduğun zamanlarda

Yalnız olmazmış insan

Satırlar dolusu şiirlerinde

Onu görürmüşsün harf harf

Ilık nefesini arar

Uzanıp tutsa elimi diye bakar

Daha çok yazarmışsın

Sevgi dolu iki kalbi

Şiirde yaşatırmış aşk

Bir çiçeğin yaprağında

Güneşin batışında

Hasret baharında

Elma şekeri ısırığında

Balıkçı kandilinde

Gece karanlığında

Sevdalıları buluştururmuş aşk

Ben aşkı bilmiyorum

Duydum, sadece duydum

Böyleymiş aşk

Hiç onu görmedim

Anlatılanları dinledim hep

Çıplak yalnızlığımda

Aşkı aradım sürekli

Meğer onu görmek için

Âşık olmak gerekiyormuş.

SİNAN ŞAŞMAZ

 
Toplam blog
: 10
: 402
Kayıt tarihi
: 25.10.10
 
 

Sinan Şaşmaz Kütahya'da dünyaya geldi. İlk, orta ve lise öğrenimini bu şehirde tamamladı. Daha so..