Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
İnançlar
 

Mehdi!

Muhterem Müslümanlar!

Yazıma hutbe okur gibi başladığımın bir hikmeti var. Yazayım yazayım diyordum ama hep erteliyordum. Bu Mehdi meselesini anlatmak istiyorum sizlere.

Baştan, diyeceğimi de diyeyim!

Peygamber gelmiş, Kuran inmiş, hala sizler yeni bir kurtarıcı peşindesiniz! Mehdi gelecek sizleri kurtaracak!

“Peygamberimiz kurtaramadı Mehdi kurtaracak insanlığı!”

Bu hangi akla hizmettir? Hiç düşünmüyor musunuz?

Ben söyleyeyim!

Bu İsrailiyattır!

Bunlar hiçbir zaman Hz. İsa’yı da beğenmediler, Hz. Muhammed’i de! H. İsa’yı çarmıha gerdiler, bir zaman sonra Hz. Muhammed müjdelendi . O da işlerine gelmedi. Kendilerinden değil diye! Her türlü hileye başvurdular olmadı.

Attılar ortaya bir Mehdi! Gelecek herkesi kurtaracak!

Tarih Mehdi dolu!

Üçkağıt dolu!

Yüce dinimiz, insanlığın felaha kavuşması yolunu göstermiş açık açık. Bunları kulak arkası ediyoruz Mehdi’yi bekliyoruz. Tam yetkilerle donatılmış bir varlık gelecek bizi kurtaracak! Bir de belirtileri var! Alnında tek çizgi, sırtında beni varmış!

Valla kendime baktım da benim tutuyor ama alnımdaki çizgiden kaybettim! Çizgilerim fazla!

Bu kafayla işin zor muhterem kardeşim!

Allahın peygamberine vermediği vasıfları bazılarından bekliyoruz.

Evliyalar, Mehdiler!

Müslüman akıllı olur! Uyanık olalım, şirkten uzak duralım.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..