Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Mehdi'den bir şiir!

Zuhur edecek zaman; herkes bekliyor beni!

Yılları boş geçirdik, anca bulduk madeni!

*

Tarife  tam uygunum; yalnız, gözlerim mavi!

Ufak bir hata etmiş; benden bahseden râvi!

*

Mavi ile yeşili karıştırmış uzaktan!

Zaten pek de göremem; dertliyim katarakttan!

*

Kulağım çok iyidir; tanırım güzel sesi!

Para sesi, su sesi; hele de kadın sesi!

*

Kadın güzel olursa sesi de olur güzel!

Yılların tecrübesi; sanırım bana özel!

*

Omuzlarım da geniş; sağ olsun terzi Musa!

Ah işte, biraz göbek! Keşke o da olmasa!

*

Valla biradan değil; zaten o hamal işi!

İçersem su içerim; yanında da kardeşi!

*

Unutmadan; yanında biraz kavun dilimi!

Otur da seyret beni; seyret de gör halimi!

*

 Çok beklettim sizleri; sonunda ettim zuhur!

  Vur davulcu davula dünya aleme duyur!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..