Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '14

 
Kategori
Mizah
 

Mehdi geldi

Bu gün bayram. Işid’in elinde rehin, olan konsolosluk görevlilerimizi, başarılı bir operasyonla kurtarmışız. Fazla kurcalamayalım. Bu kadarını bilelim yeter. Tam da bu işin şaibeli olduğu konuşuluyorken bu operasyon hızır gibi yetişti. Başbakanlığı ve Cumhurbaşkanlığını ve de tüm başkanlıkları birlikte yürüten, Baş cumhurbaşkanımız zaten işaretini vermişti. Işid i kızdırmayalım, bu iş tamam demişti. Yani helal olsun, bu kadar sessiz ve kansız bir kurtarma operasyonu nu CIA bile yapamaz. Kafaları kesilmeden kurtardık Konsolosumuzu ve ekibini. Bu Işid, Başcumhurbaşkanımızın söylediklerini nereden işitti de rehineleri bıraktı. Korktular elbette. Ortadoğuda bizim haberimiz olmadan yaprak kıpırdamaz demişti, 23 nisan Başbakanı Davutoğlu. Durup dururken bunu niye dedi anlamadım.

Baş cumhurbaşkanımız maşallah her yere yetişiyor. Dış gezilere çıkıyor, geliyor tüm toplantılara katılıyor, bakanlar kuruluna başkanlık ediyor, banka işlerine bakıyor, milli takımı hazırlıyor, Fatih Terime taktik veriyor, domatesin, patatesin fiyatını ayarlıyor, yani pes vallahi. Benim amca oğlu dört gözle Mehdiyi bekliyordu, Mehdi geldi Amca oğlu, gözün aydın.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..