Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '18

 
Kategori
Şiir
 

Mehleci

Mehleci
 

Aşk


Kelimeler kifayetsiz kalır
Aklın hep bedende kalır
Neyleyim ben bedeni
İçinde aşk olmadıkça
*

Hissi veren bedense
Arama o hissi bu bende
Neyleyim ben yüreği
İçinde ben olmadıkça
*

İnsandan geriye kalır
Bir kaç kemik ve bir kader
Neyleyim ben kaderi
Alınyazımda sen olmadıkça
*

Unutulan aşklar kalır
Yaşlı gözde bakışlar kalır
Neyleyim ben gözleri
Gözbebeğimde sen olmadıkça
*

Kalpte kalır gülüşler
Sanma ki gülen dişler
Neyleyim ben gülmeyi
Kahkahamda sen olmadıkça
*

Sonbaharda kalır düşler
Bu gözler hep seni bekler
Neyleyim ben bu seni
Yüreğinde kalp olmadıkça
*

Göze gelir bakışlar
İki gözümde sende kalır
Dokun bak yüreğine
Gözüm yüreğinde kalır...
***

Ramazan Demir

4 Eylül 2018

Mehleciye...

 
Toplam blog
: 12
: 228
Kayıt tarihi
: 27.03.16
 
 

Üniversite ..