Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '08

 
Kategori
Dostluk
 

Mehlike

Mehlike
 

Mesaj gönderiliyor...02.12.2008 01:14:21

"Uyuyorsun şimdi. Yarın gider mail atarsın bana canım benim. Dostluk; yerde oturan dostunun yanına koltuktan inip rahat edebilmektir. Koltuktan indi diye diğerinin içinden üzülmesidir. Sonra dasevgiyle kolunu omzuna atarak dizi izlerken bile birlikte olmaktan mutlu, keyifli olmaktır. Tam olarak dostluk bu. Net."

Mail gönderiliyor. 02.12.2008 08:56

"Kelimelerin yetersiz kaldığı anlardan biri inan dostumbu sabah... Aşk, acı, ölüm, yaşam, mutluluk... Saymakla bitmeyecek her türlü duyguyu seninle yaşamak paylaşmak ve koşulsuz şartsız sana inanmak güvenmek gönlümde dayanamayacağım birçok acıya dayanma gücüveriyor... Seni çok seviyorum canımsın bebişim pompişim hangisi yeterki sana dostluğumuza kardeşliğimize...

Aklımda hep varolan iyi olması için karşılıksız dua ettiğim bir kere bile acaba demediğim sen, hep hayatımda olursun umarım. Senin eksikliğine dayanamam..."

Mesaj gönderiliyor 16.12.2008 17:22

"Bu hayatta bana iyi gelen beni kendiliğinden toplayan tek insan sensin candostum. Senden çıktım direkt iyiydim toparladım kendimi, İlker'i aradım. İyi ki vasin."

Mail gönderilliyor 08.09.2008

"Canım benim günaydın,
Birbirimizi o kadar iyi hissediyoruz ki inan gece gökgürültüsü uyandırdı beni ben bile çok korktum ki sen geldin hemen aklıma bu kadar olur. Ben seni düşünürken sen bana mail atmışsın çok korkuyorum diye. :)
Hayırlısı olsun arkadaşım herşey gönlünce olacak göreceksin. Ben seni çok seviyorum."

Mesajlara bakarak dostluğu öyle paylaşılır, insana kendini böyle hissettirir, şudur, budur gibi cümlelerle derinleştirmeye gerek olmadığını düşünüyorum. Hiç birşey yapmadan, belkide konuşmadan ama birlikte olmanın verdiği huzuru dost olanlar bilirler...

 
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir'de yaşıyorum. Büro Yönetimi ve Sekreterlik mezunuyum İMYO :) müşteri temsilcisiyim 3 yıldır, k..