Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '18

 
Kategori
TV Programları
 

Mehmed - Bir Cihan Fatihi Dizisi İçin Zorlu Sınav Başlıyor

Mehmed - Bir Cihan Fatihi Dizisi İçin Zorlu Sınav Başlıyor
 

Görüntü benim hoşuma gitti ya sizin?


Mehmed - Bir Cihan Fatihi Dizisi’ni merakla bekleyenlere müjdeli haber vereceğim diye az kalsın yanlış tarih açıklamış olacaktım. Şükür işlerimdeki aksama bana bu hatayı yaptırmadı.

13 Mart Salı akşamı yayına gireceği haberini aldığımda bunu haber yapmak için sabırsızlanan parmaklarım yazıyı yazamazken tarih bir hafta daha ileri atılmış ve 20 Mart  2018 Salı akşamı Kanal D ekranlarında diziyi seyredeceğiz.

Peki, sizce ne olur?

Bu kadar beklemeye sanırım öncelikle iyi olur. Sonra…

Sezon sonu için 12-13 hafta ekranlarda kalacaktır. Bu dizi için harcanan parayı çıkartır mı? Ama mecburiyetler var, dizi yayına girmeli! Sadece iç piyasaya hitap eden bir dizi olsaydı belki biraz daha çekimler ertelenir, oyalanılır ve start verilirdi. Ama bu dizinin yayınını bekleyen pek çok ülke var. Cannes’da yapılan sektörel fuarda daha afişi bile ses getirmişti. Alıcı ülkeler kuyruğa girdiler ve onları da mutlu etmek gerekiyor.

Belki de benim düşündüğüm gibi olmaz!

12-13 bölüm ile sezon finaline gideceğini düşündüğüm Mehmet- Bir Cihan Fatihi dizisi belki de yayınını sürdürür ve yaz ayında da ekranlarda olur. Bu fikri ben bile beğenmedim. Belki erken yayına girer ve Salı gecelerinin tek hakimi olur! Ne kadar erken? Eylül başı… bunu da beğenmedim! Ya da şu olabilir, Kenan İmirzalıoğlu ile İstanbul’u feth eden Fatih’in çocukluk yıllarına döneriz ve kast değişikliği yapılır. Yok bu hiç olmadı!

Sanırım bunları hesaplayıp kitaba döken birileri olmuştur!

Bu arada gördüğüm görüntüler, fotoğraflar, imaj çalışmaları, dekorlar, aksesuarlar… beni tatmin etti. Bu kadar kısa sürede iyi toparlamışlar. Bütün ekibin emeğine sağlık!

O zaman bana bu yapım için bol şans dilemek düşer. Umarım her şey yolunda gider ve 4-5 sezon  ekranlarda kalarak başarılı dizler kervanına katılır.

Hayatta başarılarınızın devamlı olması dileği ile…

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

https://www.facebook.com/dizisin

https://www.facebook.com/EceERFanClub

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..