Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Edebiyat
 

Mehmedim

Haydi Türkiye

Mehmetçikle El ele...

Bir zeytin dalı, ak güvercin gibi

Alıpta uçuver şahlan Mehmedim,

Melek gibi, hızır gibi, Cin gibi

Hepsini saçıver aslan Mehmedim.

Volkan mısın, bomba mısın orada,

Hem Havada, Hem Deniz’de, Karada,

Dipçiklerle düşmanı ez arada,

En önde koşuver tufân Mehmedim.

Anan senin doğurmuştur bugüne,

Savaşa gidersin, sanki düğüne,

Tarihe sığmazsın, lâyıksın üne,

Dağları aşıver, dayan Mehmedim...

GÜLER derki, fazla söze ne gerek,

Mehmedim düşmana Zehir-engerek

Ulusuma Kara günde en gerek,

Bir selâm çakıver Kurban Mehmedim...

Abdülkadir Güler

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..