Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Mehmedim

Mehmedim
 

Ey Mehmet

Sen ölü değilsin

Kalbinin attığı milyonlar var

Bil ki yalnızda değilsin

Senin yanına gelmek için bekleyenler var

Senin yanında olan nice evliyalar

Senin kanında nice akan yaşlar var

Mehmedim kardeşim abim

Senin adına ben sesleniyorum

Kara toprağa 

Doymadın mı ölüme mehmedime

Dağa taşa 

Neden kalkan olmadın bana

ve Rabbime

Bu fidanları artık kurutma

Türkiyede yaşayan her bir cana sesleniyorum

Bu yol yol değil

Bu nefret çözüm değil

İnsan hayatı hiçbir şeyin üzerinde değil

Elimizi uzattıklarımıza sesleniyorum

Beni arkadan vurma

Artık çık karşıma biraz mertliğin kalmışsa

 
Toplam blog
: 22
: 564
Kayıt tarihi
: 21.12.10
 
 

Sevginin gerçeği ile tanışmaya hazır olduğumuz bu günlerde sevgiye ulaşma konusunda birer sevgi gönü..