Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Mehmedim

Mehmedim
 

Geldi çattı asker olma zamanı

Ayrıldı baba ocağından Mehmedim.

Davullar, zurnalar döğüldü

Güle oynaya askere gitti Mehmedim.

Acemi birliği dediler, geldi geçti işte

Dağda bayırda en büyük asker bizim asker

Uzandı ranzasına, hayallere daldı Mehmedim

Özlem yerleşti yüreğine, sızladı burnunun direği.

Yavuklusunun resmi kalbinin tam üzerinde

Çıkardı kokladı bir kez daha

Bir çizik daha attı takvime

Dokuz ay kaldı terhise Mehmedim

Dışarısı eksi yirmibeş derece

Tüfek elinde nöbette Mehmedim

Pusuya yatmış hain düşman

Kaç can daha alacak Mehmedim.

Bir oğul haberi geldi kışlaya

Görmedi ama bebesinin yüzünü

Telefonda duydu ınga sesini

Hasret düştü birkez daha yüzüne

Taş bastı bağrına Mehmedim

Mehmedim keşfe çıkmış

Anasının içine ateş düşmüş

Kınalı kuzusu ne yapar şimdi

Dikkatli ol, mayına basma Mehmedim.

Mehmedim oy Mehmedim

Vatan tacıdır başının

Şehit olur da vermez ellere

Olur da gazi, eğmez başın

Saymaz şafağı gerekirse verir canın.

Sus, ağlama anam bacım

Dökme gözyaşı Mehmet için

Cennettir şimdi yatağı

Rahat uyu vatan koynunda Mehmedim.


"Resim :Alıntı"

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..