Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Dostluk
 

Mehmet Akpınar'ı tanır mısınız?

Mehmet Akpınar'ı tanır mısınız?
 

Kendinizi eleştirdiğiniz olur mu? Elinizi korkak alıştırmadan, işin kolayına kaçmadan, adam akıllı, en ağırından. Didik didik ederek kendinizi ve korkusuzca. Hayatın beğenmediğimiz yanlarında, arkadaşların bizi acıtan yanlarında, insanların hoyrat tavırlarında belki bizim de payımız vardır.

Kafamızda kar yağarken selam vermediklerimiz olmuştur. Sıcak bir sohbet için arayan bir arkadaşı belki soğuk bir selamla geçiştirmişizdir. Biz çok meşgulüzdür de bize bakanlar başka türlü anlamıştır. Canımız sıkkındır da görmeden geçtiklerimiz selam vermedik zannetmiştir.

Bunca yıllık ömrümüzde heybemizde dostluklar ve arkadaşlıklar bu kadar az ise bizim hiç mi suçumuz yoktur? Ülkeyi sel götürüyorsa biz masum muyuz? Böyle devam edip gider liste.

Blog’da yazarken birbirimizi görmeden konuşuyoruz. Mehmet abi ile böyle tanıştık. Abi demem yanlış olmaz çünkü o emekli bir asker. Yazılarıma yaptığı yorumlarla tanıştık. Bir vapurda yan yana otursak, çay bahçesinde karşı masalarda olsak tanımayız birbirimizi. Ama göğsümüzün solundaki cevahiri biliyoruz. Aynı şeylere aynı yönlere baktığımızı düşünmüşümdür. İnternet tuhaf bir şey.

Ona sen de yaz dedim ama yazmadı. Oysa bazı yorumları kocaman bir yazıdan daha güzeldi. Ciddi şeylerin içine kattığı mizahı , hayatın içinden verdiği örneklerini beğenmişimdir.

Geçenlerde uzun süre yazmadıktan sonra ilk yazıma ‘’hoş geldin’’ tarzında nazik bir merhaba dedi. Ben bilgisayarın soluk yüzüne bakarken aklımda binbir şey vardı. Sanırım düşünmekten yorulduğum bir andı. Yorumunu okuyup’’ teşekkürler abi’’ dedim. Ama o ruh haliyle yorumun altına yazmadım. Ben yazmayınca haliyle o da benim’’ teşekkürler abi’’ dediğimi duymadı. Böyledir insan. Kendini unutup her şeyi yargılar.

Siz Mehmet abi’yi tanımazsınız. Ama ben tanırım. Kelimelerle anlar insan insanı. Bilirsiniz o insanın nasıl bir baba olduğunu, nasıl bir dost olduğunu, nelere sevindiğini, nelere kızdığını.

Kusura bakma Mehmet abi. Ve ‘’ hoş bulduk tekrar’’

 
Toplam blog
: 187
: 1260
Kayıt tarihi
: 02.10.06
 
 

İyiye ve güzele götürmeliyiz Dünyayı. Sürekli daha çok kazanmak, daha yukarıdan bakmaya çalışmak,..