Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Mehmet Ali Ağca’ya 5 soru

Mehmet Ali Ağca’ya 5 soru
 

Ben Mehmet Ali AĞCA’nın yerinde olsaydım…

Soru 1: Hapisten çıktıktan sonra 5 yıldızlı otelde kaldınız lüks sayılacak bir yaşam sürüyorsunuz bu derenin suyu nereden geliyor?

Cevap: Biliyorsunuz ki 31 yıl hapiste kaldım, düşünmek ve para kazanmak için çok zamanım oldu. İçerde bol bol boncuk yaptım, maket yapmayı öğrendim. Tüm yaptıklarımı satarak küçük çaplı bir servet yaptım. Satışlar devam etmekte çalışmalarımı avukatlarımdan alabilirsiniz. Burada bir özeleştiride yapmak zorundayım evet boncuklar güzel oldu ama maketlerim biraz dandik oldu galiba… Son uyarım halkıma yaptığım çalışmaların korsanını çıkartmışlar aman dikkat diyorum benim yaptığım boncukların üstünde markam olan “Maa” yazar buna önemle dikkat etmelerini rica ediyorum.

Soru 2: Ankara’dan İstanbul’a giderken araba değiştirdiniz ve araba değiştirirken korumanız elini beline götürerek silahla bizi korkutup kaçırmaya çalıştı bu davranışı doğru buluyor musunuz?

Cevap: Ey gidi zaman ne çabuk geçmiş ben hapse girerken onlar donunu toplayamıyorlardı şimdi… Neyse konumuza dönerim kesinlikle yanlış anlaşılma var, eli beline giden benim çocukluk arkadaşımdır o gün evden aceleyle çıkmış kemerini evde unutmuş. O hareketli zamanda da pantolonu düşüp kötü bir görüntü vermemek için donunu tutuyordu. Tamamen yanlış anlaşılma burada halkımız düşünürmüş kötü bir görüntü verilmemeye çalışılmıştır.

Soru 3: Mesih olduğunuzu iddia ediyorsunuz ama askerlikten “antisosyal kişilik bozukluğu” olduğunuz için çürük raporu aldınız, peki hiç antisosyal Mesih olur mu?

Cevap: Bizim Vatikan dolaylarında bir söz vardır “ İş başka arkadaşlık başka diye” Abdi İPEKÇİ iyi bir insan, ben iyiyim, siz iyisiniz, onlar iyiler, hepimiz iyiyiz…

Soru 4: Bu sözleriniz ve sorudan kaçışınız bize Mustafa TOPALOĞLU’nu hatırlattı…

Cevap: Mustafa TOPALOĞLU iyi bir sanatçı onunda benim gibi değişik bağlantıları var bana ilk onun biat etmesini bekliyorum. Hello Obama şarkısıyla yanımıza aldığımız Amerikan Başkanı, Mustafa TOPALOĞLU ve ben çok işler yapacağız hem bu dünyada hem uzayda.

Soru 5: Son zamanlarda adınız değişik yarışmalar ile anılıyor bu konudaki düşünceleriniz…

Cevap: Benim küçüklüğümden beri dansa karşı özel bir ilgim vardır, geç olsa da bu yeteneğim keşfedilmesi sevindirici. Birikimimi artık ortaya çıkarmak istiyorum Tanyeli’ye kareografiler düzenlemek, yeni yetenekler keşfetmek ve her dansın altına “Maa” markasını yazmak istiyorum.

 
Toplam blog
: 79
: 1155
Kayıt tarihi
: 11.02.08
 
 

Sınıf öğretmeni. 39 yaşında. İstanbul'da görev yapıyor içinden geldiği gibi yaşıyor ve yazıyor.....