Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mehmet Ali Erbil Kendini Söndürdü

Mehmet Ali Erbil Kendini Söndürdü
 

Şimdiye kadar “ben demiştim” dedim mi hatırlamıyorum. Hiç öyle mütevazı ayaklarına yatıp “aslında ben demiştim demeyi sevmiyorum” demeyeceğim. Bunu yapan çok yazar var. Bakmayın siz onlara, onlar da bal gibi severler böyle demeyi. fırsat buldukça herkes söyler, söylemek hakkıdır da...

Mehmet Ali Erbil’in kırdığı potlar kaç oldu bilmem. Allah söyletmiş demek, taa o zaman (11.1.2009) uyarmışım. Demişim ki:

“Bunlar ne ilk gafı ne de son olacak. Biliyorsunuz daha evvelde canlı yayında bir kişinin pantolonunu “dur yapma, çoluk çocuk vardır” demeye kalmadan kaşla göz arasında indirivermişti de; gözümüzün üstündekinin kaş mı yoksa başka bir şey mi olduğunu hatırlamamız hayli zaman almıştı. Şimdi de Ali Poyrazoğlu ve Korhan Abay hakkında bunları söylemesi kadar doğal bir şey olamaz diye düşünmekten alıkoyamadığım beynimin; gerçeğin derin ve soğuk sularında kulaç atmak zorunda kalışının yasını tutmaktayım…

Hatırlarsanız yıllar önce Güner Ümit isimli bir sunucu ve onun sunduğu bir yarışma vardı. Bir akşam Güner Ümit Alevilerle ilgili bir gaf yaptı ve o tarihten sonra televizyon hayatından silinip gitti. Evet, yaptığı gaf neticesinde elbette ki cezasını çekecekti, bir süre iş bile bulamayacaktı, tamam kabul; ya bu Mehmet Ali Erbil’in gafları ne olacak…”

(Yazının tamamı= Mehmet Ali Erbil bilmecesi: Gay Tenten ile Kız Şaban)

Fazla söze gerek yok. Görünen köy kılavuz istemez. İstemedi de..

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..