Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

Mehmet Ali Yılmaz paparazilere yakalandı

Eski devlet bakanı ve Trabzonspor eski başkanlarından Mehmet Ali Yılmaz, sanatçı sevgilisi Sibel Bilgiç'den ayrıldıktan uzun süre sonra Günay'da genç bir kadınla görüntülenmiş. Fotoğraflarını çeken gazetecilere de "Arkadaşlar çekmeyin, rahatsız oluyorum" diyerek sinirlendiğini belli etmiş...

Ah Mehmet Ali Yılmaz ah!

Madem görüntülenmekten hoşlanmıyorsun, ne işin var Günay’da? Bilmez misin, kendini görüntületmek isteyen zamparalar mesken bellediğinden, paparaziler eksik olmaz oralardan.

Eminim, gösterdiğin tepkiden sonra o muhabir fotoğraf çekiminden vazgeçse, en başta sen engel olurdun:

“Nereye birader?”

“Çekme dediniz ya!”

“Yahu ben sandalyeyi çekme demiştim. Gıcırtısı rahatsız ediyor da...”

Hatırlarsınız, birkaç yıl önce de Hıncal Uluç ikide bir 21 yaşındaki sevgilisiyle poz verip dururdu. O zamanlar anlamakta zorlanmıştım, 70’lik bir adam torunu yaşındaki bir kızla nasıl sevgili olur. Asıl tuhafıma giden ise, koskoca adamın bunu niye herkese duyurmaya ve göstermeye ihtiyaç hissettiğiydi. Tamam, sevdin, okşadın, belki başka şeyler de yaptın, ama bunu bir tek sen bil. Yok, illâ hâlâ ayakta olduğunu herkese ispat edecek...

O zaman aklıma bir ağabeyimin sözü gelmişti, şimdi de onu anımsadım:

““Bir erkek çaptan düşmeye başlayınca ya balığa çıkar ya da evde kuş beslemeye başlarmış.”

Bu sözü bahçesinde kuş besleyen bir arkadaşıma söylemiştim de, adam ertesi hafta 100-150 kuşunu elinden çıkarmıştı.

Şimdi görüyorum ki, o ağabeyimin sözü eksik kalmış. İlaveten şunu da söylemek gerek:

“Çaptan düşen bir adam piliçlerle görünmek ister...”

 
Toplam blog
: 173
: 2173
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

1958 Trabzon doğumlu. Darüşşafaka Lisesi ve M.Ü. Siyasal Bilimler Fakültesi mezunu. Yazdığı kitapla..