Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

Mehmet Sevigen deyince aklıma gelen...

Mehmet Sevigen deyince aklıma gelen...
 

Siyasi parti mitinglerinin en sevmediğim yönü; muhtemelen, parti il örgütünden bir çığırtkanın kürsüye fırlayıp, avaz avaz bağırarak; birbiri ardına abartılı övgüler düzerek genel başkanı takdim ettiği andır...

Hangi düzeyde olursa olsun siyasetle uğraşan insanların, örgüt hiyerarşisi içinde kendilerinin üstünde yer alan başka siyasileri bu şekilde takdimi beni hep rahatsız eder...

O denli süslü, o denli ayakları yere basmayan, masalsı övgüler arasında kürsüye gelen genel başkanları da hiç anlayamam...
Hiç mi sıkılmazlar...

...

22 Temmuz seçimleri öncesi...
Zonguldak...
Şehir merkezindeki Madenci Anıtı’nın çevresinde toplanan yoğun kalabalık CHP mitingini izlemekte...
Önce Faruk Demir çıktı sahneye... Birbiri ardına söylediği türkülerle, halaylarla katılımcıları coşturdu...
Ben, uzak bir köşeden meydanı izliyordum...

...

Derken, Demir’in ardından bir adam çıktı sahneye, yakası paçası dağınık, elinde mikrofon avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı:
‘O geliyoooooooor, o geliyooooooorrrrrrrr..!!!
Anadolu’nun aydınlık evladı geliyooooooor!!!!!!
Karanlıkları kovmaya geliyooooooooorrrrrr!!!!
Deniz’imiz geliyyyoooooooooor Denizimizzzzzz!!!!
Hazır mısın Zonguldaaaaaaakkkkkkkk!!??????
Duyamıyoruuuuuummmmmmmm, duyayım sesini duyayııımmmmm!!!!!!!!!
Sevgili Genel Başkanımız geliyyyyyyyyorrrrr!!!!!’

...

Daha da uzadı ya bu övgü faslı; ben bu kadarını hatırlayabiliyorum...

(Sonrasında kürsüye gelen Deniz Baykal, başbakanın oğlunun ‘gemicik’inden bahsederken de aynı adam sahneden halka oyuncak gemicikler atacaktı...)

...
Yüzümüz düştü...
Keyfimiz kaçtı...
Yanımda duran babama dönüp; ‘Şu adamın bu milletin oylarıyla seçilmiş bir milletvekili olduğuna; bu partinin Genel Sekreter Yardımcısı olduğuna inanabiliyor musun?’ demiş, sonra daha fazla dayanamayıp, uzaklaşmıştım alandan...

...

Mehmet Sevigen’den bahsediyorum, evet...

...

Hakkında çıkan iddialar nedeniyle onu televizyonda gördüğüm her anda da, o anı hatırlıyorum...
Milletin oylarıyla, bu millet için çalışsın diye seçilip Meclis’e gönderilmiş, parti çığırtkanını...

...

Güneri Cıvaoğlu
, bugünkü Milliyet’te, Sevigen hakkında çıkan iddiaların ötesinde durumu ‘CHP Genel Sekreter Yarcımcısı’nın erdemi’ başlığında sorguluyor...

...

Cıvaoğlu, o mitingleri izleyebilseydi keşke...
Hangi ‘erdem’den bahsettiğini o zaman daha kolay anlayabilirdik sanırım...

(www.taylanozbay.com)

 
Toplam blog
: 74
: 1874
Kayıt tarihi
: 06.05.07
 
 

Zonguldak’ta doğdu. On altı yaşından beri çeşitli yerel, bölgesel ve ulusal gazete-dergilerde, ay..