Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '19

 
Kategori
Güncel
 

Mehmetçiklerimize Selam Olsun

 Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayip Erdoğan ve TBMM’nin almış olduğu bir kararla Kahraman Ordumuz Barış Pınarı Harekâtının 5. günündeyiz.  Barış Pınarı Harekâtının yurdumuza, milletimize geleceğimize hayırlı ve uğurlu olsun. Kahraman Ordumuzun tüm fertlerine dua edelim, Allah onları korusun. Milletçe onlara dua edelim.  Barış Pınarı Hareketinin 5. Gününde bugüne kadar PYD, YPG, PKK ve Deaş teröristler tarafından Suriye’den Nusaybin’e, Ceylanpınar’a Suruç’a ve Akçakale’ye top  ve roket atışları  yapılmıştır..  Teroristler tarafından yapılan  atışlarda 18 vatandaşımız nahak yere şehit olurken 147 vatandaşımız da yaralandı.Yapılan harekatta 109 km kadar alan kontrol altına alındı.490  terorist  etkisiz haline getirildi. Nusaeybun'de,  Ceylanpınar'da, Akçakale ve Suruç'ta  şehit olanlara Allah’tan rahmet ve yaralılara acil şifalar diliyorum. Kahraman Ordumuza, Yüce Milletimize baş sağlığı diliyorum. Ailelerin acılarını paylaşıyorum. Bu bölgenin insanları benim hemşerilerimdir. Yüreğim bir kez daha yandı. Allah onların hakkını bırakmasın…

Gerektiğinde maddi ve manevi yönden yardımcı olalım. Kahraman Mehmetçiklerimize moral verelim. Milletçe bu bizim asli görevimizdir. Millet olarak bizler bir aileyiz. Kimi zaman bir birlerimizi eleştiriyoruz. Ancak böylesi zor günlerde bir birlerimize sarılmak ve yardımcı olmak zorundayız. Unutmayalım ki Türk’ten başka yardımcı olacak dost yoktur. 

Baksanıza ABD bizden yan çizdi, geri döndü. ABD Başkanı Trump’ın gelgitleri, saçmalama boyutundaki mesajları insanı gerçekten düşündürüyor ve üzüyor. Hassas bir dönemde yaşıyoruz. Başınızın çaresine bakın dediler. Hatta “bazı yaptırımlar yapacağız “ dediler. AB’nin aleyhimizdeki kararları bunun cabası.

Öte yandan Fransa, Almanya, Hollanda, İsviçre ve hatta bazı Arap devletleri bizden yana görünmediler. ABD’de, Rusya ve İran bu olaylara sadece seyirci kalıyor ve uzaktan seyrediyorlar.  Türkiye’yi yalnız bırakmaya çalışıyorlar. Vatandaş olarak birlik ve beraberlik içinde bulunmalıyız ve bunu iyice idrak etmeliyiz. Şehitlerimizi    bir kez daha rahmet anıyor, yaralılara acil şifalar diliyorum. Milletimizin başı sağ olsun.  

Kahraman Ordumuzun tüm fertlerine sağlık, üstün başarılar diliyor ve sözümü “ MEHMEDİM” adını taşıyan bir şiirimle bağlamak istiyorum: 

MEHMEDİM

Bir zeytin dalı ak güvercin gibi
Alıp ta uçuver şahlan Mehmedim
Melek gibi, Hızır gibi, cin gibi
Hepsini saçıver aslan Mehmedim
                  ****     ****     ****
Volkan mısın, bomba mısın orada
Hem havada, hem denizde, karada
Dipçiklerle düşmanı ez arada
En önde koşuver tufan Mehmedim
             *****       ****        ****

Anan seni doğurmuştur bu güne
Savaşa gidersin sanki düğüne
Tarihe sığmazsın layıksın üne
Dağları aşıver dayan Mehmedim
****        ****        ****
Yedisinden yetmişe dek bu ses var
Beşparmakta ölmek için herkes var
Koca yurtta tek yürekte nefes var
Kartalca iniver hayran Mehmedim…

                                    Abdülkadir GÜLER

 

  • Harran’da Atatürk Çiçeği / Şiirler- Abdülkadir Güler İzmir,1986
  • İstek üzerine bu şiir, tarafımdan TRT’de iki kez okunmuştur. 2006
  • Eylül Sonrası / Şiirler- Abdülkadir Güler Söke- 2016  

 

             Abdülkadir GÜLER 

           12  EKİM 2019-  SÖKE 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..