Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

Mehmetçikten anneye mektup

Mehmetçikten anneye mektup
 

Nur içinde yatın evlatlarım


AĞLAMA ANNEM;

Ben bu yola baş koydum annem
Sevgilim, sadece silahım oldu
mesleğim, düşman avcısı
yolum, sınırda devriye gezmek

Ülkem için canımı ortaya koydum
Parolam;ölürsem Şehit , kalırsam Gazi
Bu toprakları kimse alamaz elimizden
Atamın yolunda, Ülkemi korumaktır, davam.

Resmime bakıp bağrına bas annem
Ne mutlu sana, Vatan için bir değil,
Gözümü kırpmadan binlerce evlat veririm de..
Alnın ak, Göğsün dik olsun her zaman...

Bir gün şehit düşersem canım Annem
Sakın ağlama, dik dur dosta , düşmana karşı
Bu onur, bu şeref senindir, bayramın olsun
Can önemli değil, Yeterki Vatan sağolsun

Ahmet İDİZ.....

Tüm şehit annelerini yürekten seviyor , ellerinden öpüyorum.
Ne mutlu sizlere , böyle cesur evlatlar yetiştirdiğiniz için....
Bu güzel şiirim hepinize armağan olsun.....

Ahmet İDİZ...


 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..