Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '12

 
Kategori
Magazin
 

Mehtaplı sabahlarda Orhan Pamuk’un fişekleri…

Mehtaplı sabahlarda Orhan Pamuk’un fişekleri…
 

Melek Baykal'ın ekibi; resim alıntı.


İzmir’de Bugün hava iyice soğudu. Salep eşliğinde magazin dünyasına dalıp ısınmak çoğumuza iyi gelir düşüncesiyle; bakın sadede geliyorum işte.

Bu Star TV ye bir şeyler oldu amblemi neyim değişti.
Yeni bir sabah programı ortalığı yıkıyor.

Baykal deyince aklımıza hep Derya Hanım geliyor.

Konumuz politika olmadığından diğer değerli Baykal’ımıza değinmeyeceğiz.

Derya Hanım’ın programlarının müdavimleri bilirler.

Akla gelen her türlü konu işlenir; renkli uzman konuklar yerlerini alırlar lâkin Derya Hanım bıkmadan usanmadan konuşur konuşur; program bitiminde kafayı düzene sokmak saatlerimi alırdı.

Yine bir Baykal: Reyting tarihini yeniden yazmaya hazırlanıyor.

Bu Baykal çok başka bir Baykal onun adı Melek; ekibine ve konuklarına söz hakkı tanıyor amma aşçısını Virjinvari tartaklıyor. Magazin haberlerinde ofsayt oluyor.

Melek Hanım’ın muazzam taktiği takdire şayan…

“İbrahim Tatlıses’in zevceleri, Gülben Ergen’in yedek şoförü, Nobelli yazarımız Orhan Pamuk’un aşklarını artarda terk edişleri gibi hayati mevzuları analiz ederek dile getirmesi için bizim camiamızdan (MB dünyasından) transfer edilen Mehtap Hanım’a bırakıyor.

Amma bir kaşı havada olarak Mehtap Hanım’ı gözlemlemeyi de ihmal etmiyor.

Yazanımızı pekiyi tanıdığımı söyleyemem; hatırladığım kadarıyla; çocuk eğitimi, bakımı konularını işler ve her gelen yorumu da yanıtlamazdı. Yanılıyor da olabilirim.

Melek Baykal’a asistanlık eden ekrana yakışan MB kökenli yazanımızı, yazarımızı: Bize kutlamak düşer.

Kendisiyle gurur duyuyoruz demek düşer.

Ekrana yakışan dedim ama işlediği konuları pek doyurucu bulmadım.

Tabii ki bu benim fikrim, işlediği magazin konuları sanki üstüne oturmuyor gibi geldi.

Olumlu açıdan baktığımızda;  şimdilik yedek kulübesinde sırasını bekleyen yetenekli bir futbolcu misali…

Zaman X Geldiğinde; son dakikalarda sahaya koşar adımlarla dalacak ve özlenen golünü atacaktır.

İşte o zaman belki içimizden biri boş kalan yüksek tabureye oturacak ve bizleri fişekli aşkların gidişatından haberdar edecek.

Mesela siz!

Ben: Börtü böcekli, tüylü, pençeli programların yaratıcılarından teklif bekliyorum.

Onlar henüz doğmadılar lâkin ben programın adını koydum bile…

Züğürt tesellisi.

11 Ocak 2012 Çarşamba

Alev Meisel/ Hoşça kal İzmir’im

  

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..