Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Mekke'den Bildiriyorum

Hac gorevimizi yerine getirmek maksadiyla geldigim bu diyardan vatanima selam ve sevgilerimi gonderiyorum... Yogun gecen gunlerin ardindan internete girebilme firsati bulmuskene iki cift laf edip oyle gideyim istedim. Internete her an ulasmak benim icin mumkun degil. ZAten yogunluktan aklima gelmiyordu.

Kurban bayramina eristigimiz su gunlerde bizler de HAC vazifemizi yerine getirmis bulunmaktayiz. Mevlam haccimizi mebrur, sa'y'imizi meskur, zenbimizi magfur, ibadetlerimizi de makbul eyler insallah. Guzel ulkemin guzel insanlarinin bayramlarini da mubarek eyler insallah. Bayramin da tum Islam alemine hayirlar getirmesini

Soyledigim gibi internete bir daha ne zaman erisebilirim bilmiyorum. Buldugum anda yazacagimdan kuskunuz olmasin zaten :) Yarin itibariyle Medine'ye gececegiz. Orada yaklasik 25 gun gorevli olarak kalacagim. Nasip olursa Aralik sonuna diogur memlekete intikal edecegim. Mevla gorelim neyler...

Bu arada Turkce klavye ile yazmadigimdan harf ve kelime hatalari olursa kusuruma bakmayin. Zor kosullarda yazabiliyorum. Normal zamanda olsa simdiye degin 3 blog yazmistim b'le :)) Zaten laptopun pili de bitmek uzere. Mekke'den izlenimlerimi ve MEdine guncelerimi gelince desifre edecegim insallah. Musluman olan herkesin buraya gelerek bu essiz duyguyu tatmasini arzu ederim. Mevlam siz blogculara da nasip etsin..Simdilik bu kadar. Sizi ve ulkemi ozledim, ama buranin da tadini cikarmaliyim. Gelince hepsini olmasa da cogunu anlatirim :))) Sevgiler, saygilar... Dualarim sizin icin...

NOT: internet baglantisi yavas oldugundans mesajlarinizi ve yorumlarinizi cevaplayamadim, kusuruma bakmayin. Donunce bol bol yazarim artik :)) Sevgilerle...

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..