Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

Mektepli?Alaylı?Uzman hekim yoksa şaman mı?

Mektepli?Alaylı?Uzman hekim yoksa şaman mı?
 

Sabırlı Haberci. bratislava-esem.sk


ORF- TV/ Devlet kanalı/ APA 9.12.2008/ Avusturya’dan bir haberle satırlarıma başlamak istedim! Bilim adamlarının yaptıkları araştırma sonucunda: Hayvanlar âleminde sadece maymunlara has olarak bilinen davranış(tepki) tarzı; köpeklerde de mevcut olduğunu ortaya çıkarmış!

Verilen komutu; aynı başarıyla yerine getiren iki kuçu kuçuya aynı derecede ödül verilmediğinde; hak ettiği salamı, kemiği alamayan tüylü; zamanla depresyona giriyor, küsüyor, saldırgan davranış bozuklukları sergiliyormuş!

Hakkaniyet mevhumu! Hakkını aramak ve istemek! Bu nasıl bir vergi?

Yüce Allah’ın büyüklüğü!

Tüylülerle, beşer arasında farklar gitgide ufalıyor gibi!

Sevindim!

Gazetemiz Milliyet’in biz blog yazanlarına yarattığı yeni imkânlar: Gözlerimi yaşarttı! İnanamadım! Ne büyük bir onur! Ne büyük bir güven!

Hak etmiş olmalıyız! Büyük sorumluluk!

Haber yorumlamak!

Okurlar için şölen; Haberciler için kâbusa dönüşür mü?

Haber muhabirleri de benim kadar duygulandılar ve uykuları kaçtı mı diye düşünmeden edemedim!

Vesveseli bir insan olmanın dezavantajları!

Gerçekçi olmalıyız bizim yorumlarımız genelde “Dam üstünde saksağan” değiller! Lâkin bazen kazara yazıların ince bellerini kör baltayla ikiye ayırmayı becerebilirler!

“ Bu haber, haber ise ben de her şeyden bîhaberim!”

“Bayat abi bu! Şu donuk gözlere bak! Satamazsın! Benimki yok satar!”

“Benim tezgâh baki ama seninki gidici kör Salih!”

“ Uzmanım! Ben her daim burada olacağım ama senin günlerin sayılı”

Bırr bırr ettiren gaipten gelen sesler! İnsanın, habercinin de kanını dondurabilir mi?

Aman tedbirli olalım! Kaş yaparken göz boyamayalım!

Habercilerin haberlerini dikkatle okumalı; tıpkı örnekte görüldüğü gibi!

Haber:“Filanya’da bir aile yangında her şeyini kaybetti”

Yorum:“Çakmağımı çaktım cigaramı yaktım; Cahide’nin gözlerine şöyle bir derinden baktım! Yangının dumanları o gözleri sulandırdı”

Yazdığımız kategorinin kimliğine bürünüp her an “Jem Bey” kopyası olmak ne kadar eğlenceli!

İğneli fıçı kategorisinin kirpilerinin okları dişlerimizi temizlemiyor!

Kendi diş fırçamız daha güçlü!

Haberciler haber üretmiyor; haberin boyu posu, derinliği ve sığlığından sorumlu tutulamazlar!

Bizleri: Canı gönülden aralarına almaya hazırlanan bu dinamik ekibi; canından bezdirmeden, satır aralarında yerlerimizi almak ne güzel!

Bunları sizler benden daha iyi bilirsiniz!

Siz benim heyecanıma veriniz!

Ben ne uzmanım ne de şaman!

Sadece sevdalı bir yazan!

Eğer bu haber bir rüya ise; lütfen uyandırmayın beni!

9. Aralık 2008 İzmir

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..