Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Mektubunu aldım Âye

Mektubunu aldım Âye
 

Mektubunu Aldım Aye


bu senden gelen ilk mektup

bugün haberlerini aldım

sevinçten çıldırıp da

donakaldım

 

açıp baktım zarfı

ne pul ne damga

mektubunu okurken

ağladığımı sanma

 

kâğıdın orta yerinde

sadece iki cümle

bütün gücünle

senin sevda tarzında

yani senin

kendi el yazında

 

"bekle geliyorum

seni seviyorum "

diye yazmışsın Âye

ne adres ne tarih

bir kelime iki hece

adını yazmışsın

sadece

 

ne çok haberlerin varmış böyle

ne kadar da uzun yazmışın öyle

sürüp gitmiş günlerce

yaz yaz bitmemiş

kırk gün

kırk gece

 

uzunca iki cümle

yazdığın o gece 

öyle bir mektup ki

baştan sona bilmece

ama hepsini de

çözebildim  Âye

 

ellerin kınalı belli

kokusu sinmiş kâğıda

harflerden sesler duydum

benziyor acı bir ağıda

 

yazarken ağladın mı  Âye ?

 

saçından bir tel düşmüş

zarfın içine

parmağımla yokladım

alıp saçını elime

uzun uzun kokladım

saçının üç telini

hatıran diye sakladım

saçların siyahdı Âye …

 

bildin mi

çiçeklerden resmini yaptığımı

başına taçlar taktığımı

hep seni aradığımı

sana yandığımı ?

 

ne bildin canım

seni gözlediğimi

ne bildin gülüm

seni çok özlediğimi

 

günde beş kez okuyorum

bitip tükenmez mektubunu

günde beş kez tazeliyorum

bitmeyen umudumu

yoksun, gelmiyorsun Âye …

 

sanadır bu sevdam

bekletme beni daha

kim bilir belki de

çıkamam sabaha

 

gelsen de gelmesen de

seviyorum Âye’m

seni hep bekleyeceğim

sana vuslatımdır gâyem


takıldın bir kere gönlüme

peşinden gelecek sâyem

seni bir gün elbet

bulurum Âye'm  …

 

Muzaffer Yıldırım

     / Brüksel 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..