Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Mektup!

Mektup!
 

Gökkuşağı!


Merhaba Haldun,

Sen bilmiyorsun ama ben hep yazarak kendimi daha iyi ifade ettim. Bir tek sana yazamadım. Seni yazamadım. Yazmak için çok teşebbüs ettim ama hep bir şeyler bir düğüm gibi takılı kaldı boğazımda. Yutkundum, gitmedi. O kadar aşkla doluydum ki senle, yazmayı düşündüğüm her kelime çok basit, çok boş kalıyordu. Ta ki bu sabaha kadar.

Artık aşkla dolu değil misin diye sorma.

 Asaf'ın dediği gibi:

Öyle bir ben ki kapına gelen,

Baştan aşağıya sen.

 

Hâlâ böyle hissediyorum. Sadece o boğazıma takılı kalan düğümü çözen doğru şarkıyı buldum.

O çaldıkça yazmak istediklerim böyle çıkıyor işte.

 

Şark çalıyor son ses.

 

Unutursun için yana yana,

Unutursun ölüm sana bana,

Zaman basıp kanayan yarana,

Unutursun, unutursun!

 

Bana aldığın gülün yapraklarını okşuyorum senin yüzünü okşar gibi. Yüzün gözümün önünde.

Sabah yolda yürürken bağırmamak için zor tuttum kendimi. Başımı kaldırdım havaya. Bulutlu, kapalı, soğuk bir hava var. Benim içim yanıyor.

İsmini haykırmak istedim.

Unutursun diye bağırmak istedim.

Geçecek bunların hepsi demek istedim.

Kalbim acıyor demek istedim.

Başımı kaldırdım. Yine o bakış, yine o gülümseme. Yüzün gözümün önünde.

Aşığım.

Dediğin gibi körkütük aşığım evet.

Aşk hiçbir şey dinlemiyor ama. Hiç izin vermemiştim kalbime. Âşık olmasına. Hep acılar çekerek eğitmiştim, aslında hiç de zor olmamıştı.

Sen...

Başından beri hep umarsız oldum senin için.  Serbest bıraktım kalbimi, aslında emindim kendimden. Bir noktada duracağımdan, bir noktada duracağından kalbimin.

Söz dinlemedi işte.

Ben tutmaya çalıştıkça, bir günlük ömrü olan kelebek gibi sürekli uçmak istiyor sana doğru. Tutamıyorum. Tam kondu bir çiçeğin üstüne, geçecek artık diyorum. Sonra;  ya sesini işitiyor, ya kokunu duyuyor, ya gözlerini görüyor ya gülümsemeni hatırlıyor. Tekrar uçmaya başlıyor sana doğru.

Ben hayatına giren onca insandan farklı olmak istiyorum.

Hiçbir sonucu olmadan bitecek bürgün biliyorum.

Emin ol şuan yaşadığın, yaşadığım, yaşadığımız acıdan daha büyük acılarla bitecek.

Keşke .... Diyeceğiz.

Şimdi söz dinler mi gönlüm?

Zorrrr!

Çok zooorrr!

Çünkü,

O başka bir atıyor son zamanlarda.

 Seni Seviyorum,

Sonat.

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..