Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Mektup ve pullar

Mektup ve pullar
 

Bu yakınlarda bir yakınınızdan elle yazılmıs zarfın sağına yapıştırılan pulla gelen mektubu aldınız mı postacıdan ?

Bizim eve gelenler cocukların okul faturaları ve diğer faturalar ya da tanıtım amacli gelen içi reklam kağıdı dolu zarflar ve evet kredi kartı ödemeleri .

Öyle özledim ki postadan gelen elle yazılmış mektupları yazı çirkin olsa da yazım kurallarina uymasa da. Internet, telefon uzaklari yakin etti ama mektubun sıcaklığını vermiyor .

Gecen yıl arkadaşlarıma ve yakınlarıma kart yollamıştım. Arkadaşım cocuklarının ilk defa kart almakla cok mutlu olduklarini ve pulu gorünce şaşırdıklarını söylemişti .

"Evvela mahsus selam eder, büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden operim." diye baslayan mektuplar çocukluğumuzda kaldı gibi geliyor. Okuma yazma bilmeyen komşu kadinların mektuplarını az mı yazmış okumuştum...

Mektup yazıp şöyle zarfın zamklı bölümünü dil ile ıslatmak ve yapıştırmak ve pulu da yapıştırdıktan sonra postaneye gitmek posta kutusuna atmak ve gelecek yanıtı beklemek. ÖZLEDİM o günleri.

Buraya geldikten sonra basladığım pul biriktirmeye hala devam ediyorum. İlk geldigim yıllarda yurttan gelen mektupların pullarını hala saklıyorum ve burada postaneyi zaman zaman ziyaret ettigimde yeni çıkan pulları bazen set halinde bazan tek tek alıp biriktiriyorum . Arada bir pul defterimi açar bakarım .

Japonya'nın tarihi kişileri, gelenekleri gösteren pullar ve özel gunler nedeniyle duzenlenen pullar. Gözüm gibi bakiyorum onlara.

Yazıma ekledigim, Türk Japon dostluğu nedeniyle yıllar once çıkartılan bir pul .

En yakın zamanda bir yakınınızdan mektup almanın sevincini yaşamanız dileğiyle .

Sevgilerimle .

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..