Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Mektup

Diyordu ki annem mektubunda
Üşütme ayaklarını
Belini sıcak tut.
Koymamıştı yine noktalarını harflerin
Gülmüştüm.
Yarı ağlamaklı.

Yağmur
Kanla karışık bir acı
Usul...
Tütün mü basmalı şimdi
Göçmen kuşun kanadına
Kırığından can damlar.

Taze bir sevinç verin bana
Boş bir sayfa ve binlerce boya
Bir kalem ve binlece sayfa.

Yeni bir çocuk şarkıs verin bana
Daha dün olmasın
Kollarında yaşamışlığım
Unutulup gitmesin
Bahçedeki çiçekler.

Beni şimdi sokak kedileriyle görürseniz
Sarmaş dolaş
Şaşırmayın
Bütün açık pencerelerden girmek içindir.
Görmek içindir
Kapı numaralarında yazan harf tipli hanenizi.

Acımak içindir
Akvaryumda çifte kavrulmuş
Gurbetçi balığa.

Sabahın kör gözünü
Açmak içindir
Yoksul sofralarında çıkarttığım
Tok gürültü.

Diyordu ki annem mektubunda
Bal yedir çocuğa
Yarım yumurta.
Nokta gerekmiyordu harflere
Gülmedim orada.

Yanyanaydık oysa
Cancanaydık
İç içe.
Bilirdim her gün bulgur aşı
Her gün bir tencere borç kabarırdı o evde
Kirazı okul kitaplarından
Muzu çarşıda
Hiç giyilmemiş elbiseyi
Başkasının sırtında...

En iyisi
Havalar güzel gidiyor diyeyim
Sırtım pek.
Eni konu semirdik diyeyim
Karnım tok.

Mahpus damına af düşmüş gibi
Sevinsin annem...

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..