Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Mektup

Bir zamanlar (ben de o ana yetişen kuşak olarak ) posta kutularımıza sevdiklerimizden, dostlarımızdan mekuplar, tebrik kartları gelir ve her seferinde posta kutumuza heyecan içinde bakardık, "acaba bugün bana mektup geldi mi?"

Günümüzde posta kutularımıza fatura ve reklam broşürlerinden başka bir şey gelmiyor hoş artık onlarda teknolojiye uydu mail sistemi ile mail adresimize göderiliyor sistem tarafından.

Kurban bayramı esnasında İstanbul da Optimum alışveriş merkezi bir uygulama gerçekleştirmiş tebrik kartlarından seçiyorsunuz sevdiklerinize ulaştırılıyor.

Oğlum Arda ile gezerken bizde bu artık eski kalmış adetlerimizi yerine getirerek için bayram tebriği yazdık, Arda :"anne ben arkadaşlarıma, öğretmenime kart göndermek istiyorum" dedi doğrusu ben bu kartların iletileceğinden emin değildim, kartları Arda nın arkadaşlarına, öğretmenine yazdık ve o şeffaf kutunun içine attık, Arda hergün "anne yazdığımız kartlar acaba gönderilmiş midir?" diye diye bir oldu, Arda nın anasıfından çok sevdiği  arkadaşılarından Ada kartı almış ve annesi Ebru hanım, Facebook aracılığı ile kartı aldıklarını çok beğendiklerini yazmıştı, Arda ya gösterdiğim de Arda nın mutlu bakan gözleri görülmeye değerdi.

Şimdi tabi burda iki durum oluştu, birincisi; mektup göndermek eski bir adet olarak mı kaldı, bir anlamda haberleşme için zaman kaybı mı ve kağıt tüketiminin oksijen depomuz olan ağaçlarımızın da azalması anlamına mı gelmekte, ikincisi; hızlı, bir okadar da gereksiz kağıt tüketiminin engelleyecisi bilgisayar teknolojisi çok daha mı cazip ?

 Yorumunuz her ne olursa olsun bir çocuğun gözlerindeki ışıltı ise her şeye değer .... 

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..