Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

27 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Mektuplar... II

Mektuplar... II
 

Deniz mavisini andırıyor bana gözlerin

Bakarken sevgi akan yüreğinle

Karlık kayalarından akan sular kadar serin ve berraktır

Bana o güleç tebessümün bakan gözlerin…

*

Sevda hasreti yüreğime

Avuçlarınla su serpmiş gibi

Serinletiyor o sade yüzün…

*

Semalar kadar umut verici

Gökyüzü kadar uzak olsa da

Gözlerini görebiliyorum

En derinliğindeki maviliğini bile

Hissedebiliyorum serinliğini

Masmaviydi denizin renginden serinletiyordu bakarken

Umut veriyordu insana

Gökyüzü gibi geniş ve berrak…
 

14/03/1997/ Şişli/ İstanbul

FFO

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..