Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Melankoli...

Melankoli...
 

Sabahları yolda yürürken, her insanın ayrı bir telaş içerisinde olduğunu hissetmek çok farklı bir duygu… Kimi daha yatağında uyurken, kiminin uyanma zili çalıyor, oradan başka birisinin çayını karıştırdığını duyarsın, kimi bakmışın çoktan iş yerine varmış ve mesaiye başlamıştır bile.
Sen yolda kendi iç sesinle bütünleşmiş durumu gözden geçirirsin. Neler yaptın, nasıl yaptın, zaman nasıl da çabuk geçti bunları düşündüğün yerde birde bakmışsın otobüs durağına varmışsın. Beklemeye koyulursun, otobüsün içinde arkadaşın vardır. Otobüs gelir, binersin… Belki de o gün işe gitmek istemiyorsundur, orda olmak istemiyorsundur… Ama mecburiyetlerin vardır bunları yerine getirmen gerekmektedir. Bazı şeylerin mecburiyet olduğunu bildiğin halde hoşuna gider, bazen de bunları yapmak sana işkence olur. İnsan ruh hali değişen bir varlık ki ben bunu en çok yaşayanlardanım…
Sabah mutlu olurken, öğleden sonra ufacık bir şey yüzünden bir bakmışım sabah ki halimden eser kalmamış… Belki de bunun sebebi içimdeki şarkının sürekli değişik çalmasıdır. Evet, artık küçük değilim ve maalesef artık öğrenci de değilim… Ne yapmam gerekiyor, nasıl yapmam gerekiyor hiçbir fikrim sabit değil. Bana kalsa atlarım arabaya açarım radyoyu rast gele giderim… Sadece giderim… Nereye, nasıl giderim, ne yaparım bilmeden. İçimden nasıl geliyorsa öyle giderim… Ruhumu özgür kılmak çok da zor değilken, kendimi öyle bir hapsediyorum ki bu dünya şartlarının içine sorma gitsin.
Hiçbir zaman istediğim hayallerimi yapamamak mı beni bu hale getiren, yoksa kendim miyim kendimi bu hale koyan. Tam olarak bilemesem de yaşamak için sebeplerimin olduğunu biliyorum. Bazı şeyler anlatılamaz yaşanır ki bunları da duygularımız belirlemekte…
Bu kadar şeye karşı yinede seviyorum yaşamayı… Sebebi çok önemli olan bunları görebilmektir. Kendi melankolimi kendim yaratıyorum işte. Daha yaşamam için uzun bir ömre sahipken düşüncelerimin esiri olup çıkıyorum. Hayat senden çok mu şey istiyorum? 

 
Toplam blog
: 10
: 494
Kayıt tarihi
: 06.08.10
 
 

Hala büyümemekte ısrar eden küçük bir kız... 1991 Gaziantep doğumluyum. Ailenin en küçük ..