Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '10

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Meleğim

Meleğim
 

MELEĞİM


Merhaba. Bu aralar bir garibim. Ya kendimin, ya da başkasının hayatına bir zarar gelecek gibi geliyor bu aralar... Geceleri korkuyorum ve uykusuzluğum var. Durup dururken ağlıyorum. Davranış bozukluğumu desem bilmiyorum, insanlara karşı bir an aşırı sert, bir an aşırı yumuşak davranabiliyorum. Ama genellikle insanlara karşı bir asabiliğim var bu aralar ve bu da benim hiç hoşuma gitmiyor.

Sadece bir kişiye işlemiyor bu asabiliğim... Anneme... Ondan korkumdan değil yanlış anlamayın. Çünkü ben ondan Allah' tan başka kimseden korkmamayı öğrendim.

Belki de bu yüzdendir. Ben her şeyimi ondan öğrendim. Zaten benim bu değişik tavrım sadece insanlara karşı. Benim annem bir insan değil ki. Benim annem bir melek...

Ya sizin aklınız alıyor mu bir düşünsenize. Şu fani dünyada öleceğimizi bile bile yaşıyoruz. Belki yarın, belki bugün öleceğiz, bilmiyoruz. Bir insan bunları düşününce ne der Allah aşkına, ya da en azından ben ne derim biliyor musunuz? Ben yarın ölebilirim. Bu yüzden bugünü o kadar iyi değerlendirmeliyim ki, keşke demeyeyim. Yemeliyim, içmeliyim, gezmeliyim, tozmalıyım...

Ama o öyle değil. Annem. Annem öyle değil. Eğer o böyle düşünseydi bunların hepsini benim için yapardı. Şimdiye kadar da öyle değil miydi zaten... Yemedi yedirdi içmedi içirdi giymedi giydirdi. Düşündükçe dalıyorum derinlere...

Ben bu meleğin hakkını nasıl ödeyeceğim???

Bu aralar bunu çok düşünüyorum. Cevap maddi değil, manevi... Annemi hiç üzmüyorum. Onun istediklerini, ona dedirtmeden yapmaya çalışıyorum. Sabah kalkınca hemen üzerime bir şey giyiyorum. Çorabımı ve terliğimi ayağımdan hiç eksik etmiyorum. Saçlarımı hep topluyorum. Ona sürprizler hazırlıyorum. Teyzemlere anneanneme ev işlerinde yardım ediyorum. Derslerime çalışıyorum. Yemeğimi hızlı yemeye de başladım. Yani kısaca annemin kafasındaki örnek çocuk olmaya çalışıyorum. Ama sadece örnek çocuk olmak yeterli mi? İşte bu konuda çok kararsızım.

Meleğimi çooooookk seviyorum ve onu mutlu etmek için her şeyi yapabilirim. Bu yazı sana gelsin anneciğim. İstersen her şeyi unut, şunu unutma: SENİ ÇOOOKK SEVİYORUM...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..