Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Anneler Günü
 

Meleğimsin, annemsin

Meleğimsin, annemsin
 

Annem ve ağabeyim.


Not: Anneler günü her gün yaşam boyu sürsün, dileklerimle. Tüm annelere saygıyla…

Sen çiçeğim ve ömrümsün. En güzel türküler, en güzel şarkılar sana yakılır. En güzel şiirler sana dizilir, annem.

Sen ömrümün bir gülüsün…

Gözlerin mavi ve derin, buğulu… Masum ve hüzünlü… Yılların yorgunluğunu yaşıyor bedenin.

Sen benim bağrımın gülüsün, annem.

Sen benim canımsın, annem. Gönül evinde huzur duyduğum, içimi ferahlatan, kokuna doyamadığım, sen benim içimde canıma dokunansın, annem...

Hatıraların, yılların ve çocuklarınla yaşarsın, annem. Senin sessizliğin içimi yaktı. Senin gibi melek, kadife gibi bir duygu kolay başarılmaz, annem. Bunu başaran ve incitmeyensin.

İncecik ruhun, dantel gibi masumluğun ve güzelliğin, o kokun, sen benim canımsın annem, içlendiğim sana...

Seni öpmek dünyanın en güzel duygusu idi, annem. Seni koklamak ve huzur duymak . Senin olanı ile seni yaşayamadım, annem. İçli içli ağladığım, sana doyamadığımsın annem…

Ben seninle anlamlı oldum, sensin sevgilerimin en üstününü veren. Sensin annem … Eğer sevgilerim, tutkularım bugün var ise, bunları yaşatansınız annem, o sizinle. Canlarımsınız. Sizlerin sayesinde var , yaşamımdaki her şey…

İncilerimi , gökyüzünden salkım saçak yıldızları size yağdıramadım. Yıldızlardan tacınızı yapamadım.

Sevgi nasıl bir duygudur? Annen ve canların nasıl bir duygudur?

O anlam yüklü duyguları verensiniz canlarım, ben sizinle hayat buldum…

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..