Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Melek annem

Melek annem
 

MELEK ANNEM


Annelerin içinde en güzel benim annem,

Dünyalara değişmem en özel benim annem,

Kalbi sevgiyle dolu, cömert el benim annem,

Canımın içi annem, mis kokulu çiçeğim,

Sarıl bana, öp beni koruyucu meleğim.

 

Minicik kalbimdeki en değerli insansın,

Hayatımın anlamı, damarımdaki kansın,

Seni çok seviyorum, gönlümdeki sultansın.

Canımın içi annem, mis kokulu çiçeğim,

Sarıl bana, öp beni koruyucu meleğim.

 

Ak sütünle besledin, büyüdüm yavaş yavaş,

Pişirdiğin her yemek birbirinden güzel aş,

Koştuk, oynadık, güldük senle olduk arkadaş,

Canımın içi annem, mis kokulu çiçeğim,

Sarıl bana, öp beni koruyucu meleğim.

 

 

HARİKA UFUK

ADANA

4 MAYIS 2014

SAAT: 18.30

(GÖKKUŞAĞI)

ÇOCUK ŞİİRLERİ KİTABIMDAN

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..