Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Melek tozu…

Ocak24

Başkasının Kokusu [11.Yazı]

“Melek Tozu”

Tozlarından biraz da bana serp

Ey melek,

Yolum taşlı aklım karışık ve

Kalmadı gözlerimde fer…

Savaşın tam ortasındayım

Ne bir komutanım var

Ne elimde bir silah

Ne de beni koruyacak miğfer

Bakıyorum onlarca ölü var

Kimisi ise çabalıyor hala

Bok çukurunun içerisinde

Bokta “inci”k ayıklamak için

Anlatıyorum lakin yok dinleyen

Farklı biraz düşündüklerim

Yalnız olsam da bu yolda

Doğrudur eminim yok taksiratım

Anlayacağını umuyorum bir gün

Herkesin beni

Yalnız ihtiyacım var ey melek

serpeceğin birazcık toza…

 
Toplam blog
: 14
: 340
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

1993 yılında Eminönü'nde doğdu. İlkokulu yaşamını geçirdiği yerdeki Yeni Mahalle ilköğretim Okulu'nd..