Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Melek

Melek
 

Melek


Dün bir gülümseme geldi yüzüne
Bir melek dokundu gözlerine!
Aşk perisi araladı dudaklarını
“Seni seviyorum” deyiverdin birine
Sana gönderdim iyilik meleğimi
Benim işime yaramıyor...
“Gözyaşlarını al bana getir” dedim
“Yaşanacak mutluluklarım varsa
Al ona götür”...
Aşk perim özgür olmak istedi
“Sıcak bir yürek arıyorum”
“Sen de mutsuzum”
“Ona git” deyiverdim...

Mutluluk kondu omuzuma
“Ben de gidiyorum, hoşça kal! ” dedi
“Nereye? ”diyemedim
“Gitme bana lazımsın
Sen kal bari” diyemedim

Hüzün meleğim yaklaştı gözlerime
“Ağlamayacak mısın? ” dedi
“Ne fark eder?
Ağlarsam mutluluk geri gelecek mi
Silecek mi yaşlarımı? ” dedim
“Boşuna ümit besleme..."
“Hangi giden kime geri dönmüş ki
Senden giden sana geri gelsin...”
“Teselli isteme benden ağla” dedi...
Yine yüreğimle yanlız ağladım

İlham perim yaklaştı yüreğime
“Yaz “dedi içinden geçenleri
“Mürekkebin kanın olsun
Yaz dedi ne varsa...”
Sana yazdım
Seni yazdım
Beni yazdım da
Bizi yazamadım!
Bir delikanlı yazdım
Bir genç kız yazdım
Bir mutsuzluk yazdım da
Bir mutluluk yazamadım!
Tek kişilik iki kişi yazdım
Her şeyi yazdım da
Bir seni
Bir beni
Biz olarak yazamadım!

 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 17.04.07
 
 

Bir  Temmuz sabahı kardeşimi de alıp gelmişim dünyaya. Gerisi teferruat :) ..