Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Melekler var mıdır?

Melekler var mıdır?
 

Bu gün okuduğum bir haberden sonra "Evet melekler var" dedim kendi kendime; onların zor olan Dünya koşullarında güleç yüzleri ile "Bu Dünya hep kötü değil, iyiliklerde barındırıyor" dercesine milyarlarca insan içinde gezindiğine inandım bir kez daha ve iyi ki varlar dedim.
Efendim, yer Artvin'in Borçka ilçesi; Lise 1.sınıf öğrencisi Nazlı okuldan dönüyor ve mahallelinin bağrışmaları ve koşuşturmaları içinde kendi evlerinin yanıyor olduğunu görüyor ve o yaşta bir çocuğun yapmasının çok zor olduğu bir şeyi yaparak ağlamadan, paniğe kapılmadan hemen komşu apartmana çıkıp kendi evlerine geçiyor ve dumandan boğulmak üzere olan engelli ağabeyisi Hikmet'e suni teneffüs yaparak onu hayatta tuttuyor ve görevlilerin kapıyı kırıp içeri girmesi ile alevlerin içindeki iki kardeş kurtarılıyor.
Nazlı Yüksel, ağabeyini çok sevdiğini belirterek, “Annemiz vefat etti. Ağabeyime ben bakıyorum. Yemeğini yedirir, üstünü yıkarım, onun bütün özel işlerini ben yaparım. O hayattaki en değerli varlığımdır. Onu çok seviyorum. Onu kurtardığım için çok mutluyum. Onun alevler arasında kalmasına müsaade edemezdim” diye konuşuyor ve sıkı sıkı ağabeyine sarılarak; "Her ne zorluk olursa olsun ben meleğin olarak hep yanındayım" der gibi gülümsüyor. Saygılarımla...

Resim:http://www.hurriyet.com.tr/_np/8556/7958556.jpg

Diğer Blog yazılarım için

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..