Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

12 Temmuz '07

 
Kategori
Felsefe
 

Melekler ve gölgeler

Melekler ve gölgeler
 

Mızıkçı deme bana!
Ben mabedindeki eşikte beklemekteyim..

Sokaktaki çocukların, çiftli oynadıkları oyunların seslerini işitmekteyim…
Sonrasını sende biliyorsun.. Hatta melekler ve gölgelerde şahit.
Nikahımın dahi kıyılmadığı, yastığım ve düşlerimle birlikte yarenlik sohbetler ediyorum..

Biliyor musun?
Sen iki gözümsün..
Al iki gözümde senin olsun…
Bende seninle olabileceğim o muhtelif zamanlarda olayım..

Düşlerimdeki bilge derdi ki gireni çıkanı belli olmayan, bir kapı mı olmak istersin?
Yoksa!
Kapıdan gelip geçmek isteyen mi?
İşte burası en mühim!

Tarih mi? 26 Kasım 2005 Zamanı.. Yüzlere tükürmenin zamanı ama aslında yanımızda lama ailesi bulundurmanın tam zamanı...

Anlatamadığımdan selam.

Yedi düvel gönüllere Beyaz Düşler paylaşımıdır …

Sabiha Rana

******************************************************************************************
Sevgili Hanımefendiler,

Her zamanki gibi, yazdıklarımı okuyanların büyük bir çoğunluğunu siz ''Havva'lar'' oluşturmaktasınız..

Bana ve ''Emekleyen kalemime'' verdiğiniz bu onur için, özellikle ''kadın milletine'' içinizdeki sevgilerle teşekkür ederim..

Sizler mi? Kalplerle erişilensiniz..

******************************************************************************************
Resim: Semiradsky

Fotoğraf mı?
Milliyet galeriden canının istediği vakit değişme özelliğine sahiptir..
Söylemedi demeyin, sonra da bana küslük etmeyin!

http://galeri.milliyet.com.tr/ Dememişmiydim size :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..