Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '08

 
Kategori
Alternatif Enerji
 

Meleklere güvenin, lütfen!...

Meleklere güvenin, lütfen!...
 

Nedirler, ne değildirler sorgulamasına, hatta tartışmasına hiç girmem…

Dini anlamda da bakmam!...

Ne Tanrı, ne melekler biz insanlar gibi dildi, renkti, dindi…

Irktı…

Güzeldi, çirkindi ayrımına girmezler, bana göre… Algıladığımca…

Üç kağıda da gelmezler…

İnandığınız ölçüde, yardım istediğinizde yanınızdadırlar…

Sınanmak amaçlı değil…

Kötü emelleriniz için hiç değil…

Bir başkasının özgür iradesine müdahale etmek için asla!...

En sevdiğiniz bile olsa…

On altı yaşındaki oğlum deli gibi sigara içiyor, ana yüreği, içim acıyor ama… Onun özgür iradesine müdahale edemem!

Bu konuda meleklerden yardım da bekleyemem!

Bir tek, ona uygun bütünün hayrına… olarak isteyebilirim, ki, sonuçta devam da ediyorsa, hayrınadır, bilirim…

Meleklerden, ancak, kendim için yardım isteyebilirim…

Oğlum, ya da başkası için isteyeceksem de, yine de ona uygun bütünün hayrına olarak istemem gerektiğini bilirim…

Meleklerin adını bilmeniz şart değil, “ilgili sevgili melekler” diyerek niyet edip, tüm olumlu niyetlerinizi onlara havale edebilirsiniz!...

Şu işimin hallolması… Yapmayı planladığım yemeğin güzel olması… Uykusuzluk çekiyor iseniz, güzel bir uyku, sağlık probleminiz varsa, şifa…

“Sevgili ilgili melekler, şu şu şu… durumum için yardımcı olmanızı istiyorum, buna niyet ediyorum ve teşekkür ediyorum” deyin yeter…

İşiniz hallolduğunda da, o an unutsanız bile, sonrasında aklınıza ilk geldiğinde, yine teşekkür edin…

İnanın…

Güvenin…

Beklediğinizin ötesinde mi gelişti bir şeyler?

Hayrınızadır, bilin!..

Yine de teşekkür edin…

Gün gelecektir ki, nelerden korunduğunuzu göreceksinizdir…



Gülgün Karaoğlu
Mart,10/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..