Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

11 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Melekleri bekliyorum...

Melekleri bekliyorum...
 

SENİN SESİNDE…

Mutluluğum sınırsızdı

Sen sustuğun zaman

Yokluğun ağzımda acı biber

Senin gözlerinde

Hiç bilmediğim bahçeler

“Senin sesinde”

Bilmediğim mevsimler

Senin saçlarında

Nasıl ıslandığımı bilmediğim

Yağmurlar vardı…

Ben delikanlı

Sen gencecik bir kadındın

Bahar henüz açmıştı

Dallarımızda

Sen ve ben aynı yaştaydık

Bahara zamansız

Yakalanmış iki hasta misali

Ateşimiz delicesine yüksek

Yüzümüzde Nisan

Çiçekleri açmıştı

Gece ruhumuzda uyumuş

Renkler erkenden uyanmıştı

O sabah, sürünecek

Yapışacak çiçeklerini arıyorlardı…

Koskoca kırk yıl

Dam saçaklarından dökülen

Sular gibi boşuna akmış

Çaresizlikten

Bir yanım eksik kalmıştı hep

Ayaklarımı bulsam

Nereye gideceğimi bileceğim

Bakmasını becersem

Yolumu kaybetmeyeceğim

Dudaklarım saçlarını bulsa

Tel tel öpeceğim bilirsin…

Avuçlarımda kokun

Ağzımda yokluğunun acısı

Bir lokma alsam

İçinde senin lezzetin…

Aklımda “denizin” uğultusu

Denizin yedi rengi

Henüz kesilmemiş karpuzun

Geceye yansıyan kırmızısı,

İkindi zamanı nane kokan deniz

Akşamüzeri kiraz gibi benekli

Güneş batıyordu…

Ve burnumda Temmuz ayının

Taze kokusu,

Altmışına merdiven dayamış

Hala yirmi yaşın delişmenliğinde bendeniz

Yaşamaya çalışıyorum “sensiz”

Bahçede dut ağacının yeşil

Yapraklarının altında elinde yazdığım

Şarkıları dinleyen

Benden çok uzakta sevdiceğim…

Sen olmayınca yazamıyorum

Sesini duymayınca

Baharlar gelmiyor Adana’ya

Korkuyorum; sen gelmeyince

Portakal çiçekleri de açmayacak

Gökyüzü saçaklarından

Yağmurlar dökülmeyecek, diye…

Sen gelindiğin de

Kalkacağım yerimden

Önce güneşi uyandıracağım

Sonra dünyayı yasemin çiçekleriyle

Süsleyeceğim,

Her köşe başına her sokağa

Salkım salkım sevgi asalım diye

Haymalar yaptıracağım…

Şimdi barajın akan sularının sesini

Parklarındaki akşam çiçeklerinin

Renklerini topluyorum

Dünya dertlerinden uzak

İkinci baharı yaşamak için demliyorum,

Elini tutup gözlerinin içine bakıp

Ardımızda bıraktığımız

Sevgimizi içine atıp yudumlayacağım…

Hayır ağlamıyorum

Gözlerim nemlendi sadece

Elimde resmin dilimde ismin 

“Meleklerin”

Uyanmasını bekliyorum…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 11.07.2013 16.34

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..