Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '08

 
Kategori
Dostluk
 

Melis bugün bayram

Melis bugün bayram
 

Melis... Bayram bu gün. Her evde, her yerde öyle ya da böyle bir bayram kıpırtısı var. Hava puslu. Biz de yola çıkacağız birazdan Yalova'ya... Teyze, annane, kuzenler...

Sen bu dünyadan göçeli 11 sene oluyor.

Ne zamandır bu yazıyı yazmak istiyordum sana.

Seninle çıktığımız yolculukta, sen geride kaldın. Ben devam ettim.

Tanrı böyle istedi.

Hastanede yan odama Türk bir ailenin, hem de kızları olan bir ailenin geldiğini duyunca annemle duyduğumuz sevinci anlatacak hiç bir kelime daha yanyana gelmedi dünyada.

Sendin yan odama gelen.

İkimizde yurdumuzdan km'lerce uzakta, o yağmurlu şehirin kucağındaydık.
Odalarımızın camı hep puslu bir sabaha uyanırdı, ıslak çatılı evlerin ötesinde yeşillik kendini gösterirdi.
Annem 'Aldırma Gönül' de ağlardı.
Ben hep bir yokuşun sonundan denize çıkacağımı sanırdım.
Orası neresiydi ve neden öyle hissediyordum onu şu an hatırlayamıyorum.
Sadece bir resim beliyor gözümün önünde. Gökyüzünün ufuktaki kızıllığı ve benim deniz özlemim. Oysaki deniz etrafımızdaydı ama ben o yokuş sonu denizi görmek istiyordum.

Melis... Sen gideli çok oldu. Anneciğin ve babacığın şimdi nerde, ne yaparlar onu da bilmiyorum.
Belki bu yazıyı okuyan birileri bilir ve bana haber eder.
Ben o hastaneden çıkalı tam 11 sene oldu.

On bir senedir, her şey, hayat olduğu gibi devam etmekte.
okuyorum,
üzülüyorum,
seviniyorum,
ağlıyorum,
hırslanıyorum, kötülükler yapıyorum,
iyilikler, kavga ediyorum,
hırçınlaşıyorum, üzüyorum,
üzülüyorum, seviyorum,
sevmiyorum,
sıkılıyorum,
çok eğleniyorum,
nefret ediyorum,
hayatın binbir yönünü görüyorum,
umutsuzlanıyorum evet inanır mısın bazen amaçsızlaşıyorum,
bazen çekip gitmek istiyorum her şeyden,
inanılmaz değil mi?

Seninle oyunlar oynardık, hayata tutanmamız gerektiği bilincinde olmasakta yüreklerimiz bir türlü gitmemize izin vermezdi.

Ben kaldım, sen gittin...

Melis Cevher, bu gün bayram. Yaşasaydın 20'li yaşlarında olacaktın. Yaşasaydın bu günü sen de görecektin.

Saçların döküldüğünde tamamen bir telin vardı hani, hiç kopmayan, hiç koparmadığın tek bir saç telin...

nasıl da kopmamış ve inatla sana arkadaşlık etmişti...

IŞIKLI OL MELİS...

Bu yazı lösemiden kabetttiğim arkadaşım Melis Cevher'in anısınadır...
''hayat beni unutsa da sen unutma...''


 
Toplam blog
: 45
: 1108
Kayıt tarihi
: 07.01.08
 
 

1986 doğumlu.  ..