Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Aile
 

Melis

Melis
 

Melisim

İsmin bile mis mis kokuyor sanki

Mis kokuyorsun eminim kuzucum… ama koklamak için beni kendine aşık edeceğin güne kadar beklemem gerekecek.

Uzun ince ayacıklarınla hiç sabırsız atıverdin kendini dünyaya,

Şu koca dünyaya senin için sonsuza kadar endişelenecek, sevgiyle karışık uykusuzluk damlayan ve zamanla sabır taşına dönecek iki çift göz ekleyerek kendin sıra.

Hiç şaşmaz, Fatoş, senin aksine çok matür bir arkadaşımız olduğundan doğum yapmış olmasından çok sesinden belli anne olduğu. Bir kuzunun kıymetli sıcacık yerini en sevdiğine vermesi gibi sana nasıl aktığı anlaşılıyor “alo” demesinden bile.

Memoşumun en kıymetlisi Fatoşum. Şimdi üstüne titrenecek bir çarpana rastlamış gibi ikiniz birleşip iki değil de bin kıymetli olmuşunuz, gözünüze bakıyor…

Ne çabuk büyüyorsunuz be kuzum

Daha tam bakıp doyamadan o halden öbür hale geçiyorsunuz.

Şimdi aile oldunuz işte, en güzel yoldan geçerek

İki sevgiliden ebeveyne dönüşerek

Tanıştınız hayatınızın “hakkında en çok konuşacağınız” kişisiyle

Hep dua ediyorum (Selim “annem ezan okuyor” diyor o ayrı) tadınız, sağlığınız için canlarım benim.

Beni de hala yaptın kuzucuk

Bakalım daha neler yapacaksın esnek bıcır.

Daha güzel bir şey var mı yaa

Ömrü niye ister insan sizi daha çok doya doya seyretmek için di mi ama…

Hoş geldin Melisim

Hoş geldin kuzularımdan bi beden küçük olanı

Hoş geldin halam.

 
Toplam blog
: 39
: 625
Kayıt tarihi
: 31.07.07
 
 

34 yaşına girdim profilde hala 30 yazıyor bir türlü değiştirmeyi beceremedim, dur bakalım bu sefe..