Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Melisa'm

Melisa'm
 

MELİSA


MELİSA’M

Duru sudan daha temizdir tenin,

Berlin güzeli, gamzelim ahu bakışlım,

En tatlı melezim, baharım, çiçeğim,

Mis kokulu Melisa’m, benim.

Deden doğduğunu söyleyince bana,

Sevinç doldurdu yüreklerimizi,

Senin gibi çiçeği verdiler kucağıma,

Teşekkür ediyorum annenle babana…

Özel yetiştirmişler seni,

Rüya gibisin melek,

Sen ve Can, oldunuz gözbebeği,

Ailenizin boşa gitmez emeği…

Almanya’da doğup büyüsen de,,

Hayran oldum Türkçe’nize,

Gururlandım, tebriklerim ailene,

Öpüyorum Melisa’m unutma bizi sen de…

 

NAHİDE ÇELEBİ

(Duygu Pınarı isimli şiir kitabımdan alındı)

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..