Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Melo tükürdü mü?

Melo tükürdü mü?
 

Tükürdün Melo T ü k ü r d ü n!... İnt.den alıntı


 

Milliyet Blog’daki arkadaşlarımdan beni tanıyanlar bilirler. Allah'ıma şükürler olsun ki Beşiktaşlıyım. Kara kartallara ağabeyimin aşılamasıyla taa küçük yaşlardayken gönül vermişim, oysa rahmetli babam ne kadar uğraşmıştı ablamla beni vazgeçirmek için… Babacığımın sunduğu onca güzel rüşvetlere, çocuk yaşta olmamıza rağmen kanmadık ve vazgeçmedik bu sevdadan…

Hani benimkisi sadece takım tutmak değil, maçlara giderim vaktim elverdiğince (özellikle kadınlara bedava olan maçları hiç kaçırmam) bu arada TV'den maçın kritiklerini izlerim, yorumları dinlemekten büyük keyif alırım. En önemli belirtmek istediğim konu ise asla ve de asla takımımın hatalı olduğu yerlerde, gözümü gerçeklere kapatıp da bu hataları görmezden gelip rakip takıma kusur bulmam.

Malum son Galatasaray - Beşiktaş derbisi oynandı Pazar akşamı. Maç bitti, 2-1 yenildik. Yenilmek de var yenmek de ama ümitliydim, derbilerde herşey olabilirdi. Yenersek lider olacaktık o yüzden Kartallar daha bir asılacaktı maça. Ama rakip sahadaydık eh Galatasaray da zirveyi kaptırmamak için o da asılacaktı haliyle. Üstelik bir de aldığı dünya çapında isim yapmış Inter’den transfer ettiği Hollandalı futbolcu Wesley Sneijder’in de oynaması kaçınılmazdı. Haberlerde gelişini izlediğim yıldız futbolcunun karısı Yolanthe Cabau kendisinden daha da ünlü bir model imiş. Gördüğümde Allah için güzel kadın diye düşündüm.

Gelelim sadede… Beni ziyadesiyle üzen bu yazıyı yazmama sebep olan durum maçın 61.dakikasında rakibine tükürdüğü için oyundan atılan Felipe Melo’nun Oğuzhan’a gerçekten tükürüp tükürmediği idi.

Televizyon programlarında onlarca yorumcu arasında Rıdvan Dilmen’in yorumlarını izlerim. Hakkaniyetli gelir bana, haklıya haklı haksıza haksız der kendi Fenerbahçeli olmasına rağmen, kendi takımını da yerden yere vurur yeri gelince. Futbol bilgisine de güvenir, anlatım üslubunu da beğenirim, dürüst bir kişiliktir bana göre.

NTV’de maçtan sonraki yorumlarında Melo olayındaki yorumu ise şöyle idi: Melo hem Allah hem çocukları üzerine yemin etti ya tükürmedim diye benim söyleyecek sözüm yok dedi. Sevgili Rıdvan Dilmen ben senin bu söylemini pek hakkaniyetli bulmadım Melo’nun tükürme olayını tekrar izledikten sonra. İstediği kadar yemin etsin görünen köy klavuz ister mi? Resmen ve alenen tükürüyor ayol…

Olayı defalarca izledim o kadar bariz belli ki tükürdüğü. Oğuzhan da yüzüne gelen tükürüğü  o kadar doğal siliyor ki eliyle, bu sahne bir tiyatro mu? Yani Melo tükürmedi ama tükürür gibi yaptı ağzını, Oğuzhan da bunu fırsat bildi (o anda aklı o kadar şeytanca işliyor ki) yüzünü siler gibi yapıp hakeme yöneldi. Hakemi kandırdı hakem de Melo tükürdü diye kırmızı kartını çıkardı. Olay bu mudur? Böyle bir şey düşünülebilir mi?

Facebook’ta tanıdığım tanımadığım kişilerin galiz küfürlerle maçın hakemi Tolga Özkalfa’yı suçladıklarını okuyunca çok üzüldüm. Yukarıda da belirttiğim gibi aynı olayı Beşiktaşlı bir futbolcu yapsaydı yuh derdim tükürmüşsün işte daha ne yemin ediyorsun boş yere. Yaptığı affedilir bir hareket değildi tabii haliyle kendini savunmak uğruna yalan yere de yemin etmesi bir yere kadar doğal. Fatih hoca zaten pek sinirlendi kendisine.

İşte video aşağıda… Heey Melo lamı cimi yok, bal gibi tükürmüşsün işte!... Yok yere yemin edeceğine anlık bir kızgınlıktı özür dilerim diyemeyeceğini biliyor, seni o yemin ettiğin Allah’a havale ediyorum…

Sevgilerimle…


www.youtube.com/watch?v=BppQSpfoN-Y

 

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..