Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Mem'in ateşinde karışmak Zin'e

Güneş'in kaybıyla yanıp tutuşurken,
yıldızlar akıp gidiyor gökyüzünden...

sesin zamana karışıyor,
sen kokuyor yokluğum,
secdeye gidiyor başım,
yüreğim ahrette..
mutluluk diyorum,
uzak bizden...
bizse kaçmada cennetten..

soluğundan mey dökülüyor geceye,
ki geceler, ılıman bir okyanus,
garip bir heyula..
sende varıyorum rükusuna aşkın,
mutluluk çalınıyor kulağıma..
ki, aşk yokoluş kâbe boyunca..

Ey Saki!
az doldur bu gece,
gözlerinden akıyor meyler kalbime..
umut diyorsun,
umut koşmak sevgiliye..
Yanmak diyorum,
alnım secdede, kalbim sende...

Ya Mem!
karışmak diyorsun Zin'e..
Zin ki, harabe..
Cennet diyorsun,
bense gözlerinde
...

Güneşi kaybediyorum sözlerinde,
yıldızlar ses veriyor mahremine,
yüreğini mateminden edercesine...
karışmak senin gözbebeklerine,
yanmak hasretine,
en sevgili,
erişmek hasretinin cehennemine..
ve vuslatın, aşk-ı derunda
En-El Hak yüreğime...

...
o anda, ne bir keder..
ne bir şüphe..
mutluluk közdür cennetimde..


Sıla Paylar 
 

 
Toplam blog
: 31
: 523
Kayıt tarihi
: 19.04.12
 
 

Psikoloji - Felsefe - Özel Eğitim - Rehberlik  " Tüm çocuklar gülsün diye, gökyüzünü Mavi'ye boya..