Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Meme kanseri

Ben, meme kanserine yakalanmadan önce etrafda bu kadar çok hasta olduğunun farkında değildim. Birgün benimde başıma gelince anladım;  nekedar yaygın olduğunu. Bugün burda bu yazıyı okuyan herkese özelliklede tüm bayanlara sesleniyorum: Altı ayda bir yaptıracağınız meme kontrolleriyle çok sıkıntılı ve hayatınızı tehdid eden bir hastalıkdan kurtulabilir ya da çok başında hastalığı yakalayabilir hiçbirşey olmamışcasına hayatınıza devam edebilirsiniz. Bu hastalıkla yeni karşılaşan insanlar içinde önerim; korkmamalı metanetli olmaları ve gereken neyse zaman kaybetmeden yapmaları... Bu hastalıkda hekimler bunu pek söylemesede; hastayı ürkütmemek için sanırım  biyopsi yapıldığında dokulara bıçak değdiği için asıl ameliyatın zaman kaybetmeden 6-7 hafta içinde yapılması... Dış etkenlerin moralinizi bozmasına asla izn vermeyin, moralinizi yüksek tutmaya çalışın  bu hastalıkla baş etmenin tek yolu bu bildiğiniz gibi... Sadece hekimize kulak verin, internetteki  yazılarıda okumayın,etrafdan gelen  yalan yanlış söylemleride duymayın... Meme kanseri günümüzde erken teşhisle tedavisi mümkün bir hastalık. Tedaviniz bittikten sonraysa normal hayatınıza dönüyorsunuz.  Hekese sağlıklı mutlu günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 6
: 2097
Kayıt tarihi
: 15.04.11
 
 

Üniversitesitede görev yapıyorum... 40 yaşına gelmiş hayatı bildiğini sanan ama hiçbişey bilmediğin..