Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '14

 
Kategori
Siyaset
 

Memeleketi dinliyorum kulaklarım kapalı

10 yıldır dinliyorum memleketi. İlk 5 yıl gözlerimi kapadım. 2. 5 yıl kulaklarım da kapadım. Böylece kapaya kapaya geldik 30 Mart yerel seçimlerine.

İlk 5 yıl memlekette bunca aydın yazar, çizer Atatürk çü geçinenler var. Onlar ne de olsa gereğini yaparlar diye düşünmüş gözlerimi kapatmıştım. Blog yazılarımda kendimce görünenlere dikkat çekmek istemiş, dikkat çekememiştim. Şimdi ortalığa dökülenlere daha o zamandan uyarılarda bulunmak istemiştim. Baktım bunları kimse ciddiye almıyor kulaklarımı da kapatayım dedim. 2. 5 yılı kulaklarım kapalı dinlemeye başladım.

2. 5 yıl.. Ah! O .. 2. 5 yıl..

Neler olmadı ki.. saymalara kalksam yer ve zaman yetişmez..

Ülkem bölünmenin eşiğinde... sıkıp ne yapıyorsunuz diyen otorite yok. Bayrağını çeken önce yürüyor.

Koskoca TSK haksız yere zindanlarda.. Bayrak önde gidenlere ve kandilden naklen yayına engel olan yok. Seçimden sonra özerklik türküsü çığıranlara dur diyen yok.

Gezi eylemleri ve cinayetleri....

HSYK şaibeleri....

17 Aralık çamaşırları...

Tape savaşları...

Cemaat-...... atışmaları...

Saftık- inandık -mağduruz polemikleri...

Twetterin kapatılması...

Suriye uçağı....

En çok ta ne istediniz de yapmadım, ne istedinizde vermedim? Laflarının arkasından.. 12 yıl hayat arkadaşlığı yaptıklarını unutup kabahatini başkalarına yamamaya kalkmaları...

Pes vallahi.. olur da bu kadarı olmaz..

Anlaşıldı başımızda bu oldukça burnumuz b...   kurtulmayacak.

Yarın ne olacak? Akşam yatıp, sabahı ne yapacak?

Ben bir 3. 5 yıl için aklımı da kapatacağım....

Onlarca yıl bunları palazlandıranlara ve çanak tutanlara..lanet okuyarak.

Bunları niye mi yazdım? Günlüğüme not düşmek için.

Kalın sağlıcakla... 

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...