Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '17

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Memleket Havası

Memleket Havası
 

Aslında uzun süredir aklımızdaydı, daha doğrusu konuşup duruyorduk. Bir Hatay'a da gidelim diye.. Sonra Alper-Gülşen ve Ezgi hadi biz aldık bilet siz de alın dediler. Biz de aldık ??
 
Ben aslında bizim oraları pek bilmem, zaten bayramdan bayrama gidiyorum, onda da aile ziyareti, ev de İskenderun'da, yani özellikle Antakya kısmı ile ilgili hiç bir bilgim yok desem yalan olmaz. Çok küçükken gezmiştim, o tarihi görülmesi gereken yerleri...
 
Tam ev sahibi olayım diye 1 gün önceden gittim eve. Cumartesi sabah arkadaşlarımı karşılamak için havaalanındaydım ve doğruca olmazsa olmazımız kahvaltıya gittik... Harbiye taraflarında Döver Köyü'nde Yusuf Dayı Kahvaltıcısı diye bir yer.. Gayet geniş, yöresel ve lezzetli bir kahvaltı karşıladı bizi. Sonra Harbiye'de biraz dolaştık, şelale falan işte. Ordan bastık Samandağ'a geçtik. Titus Tüneli ve Beşikli mağara var orda. Çocukken gittiğim yerlerden, iyi yönde çok değişmiş. Başarılıydı. Sonra dedik bu kadar tarih bize yeter hadi artık Antakya'ya künefe yemeğe...
 
Çınaraltı diye bir tarihi künefeci varmış, oraya gidelim dedik. Oturduk bekliyoruz, küçük bir çay krizi yaşandı. Antakya'da sadece Künefe yapan yerlerde çay olmazmış. Ben de bilmiyordum, garsonun garip tavrı sonucu saçma bir durum oluştu ve Alper hadi gidiyoruz burdan dedi, biz de kalktık ve künefeyi yemedik ??
 
Neyse akşam yemeğimiz ve künefemiz güzeldi de Antakya'ya geldiler, künefe yemeden döndüler olmadı. Konak Restaurantaydık. Eski Antakya evlerinden birini güzel bir konsepte sokmuşlar, gayet başarılıydı.
 
Gece İskenderun'a eve döndük. Pazar gününü de İskenderun'da geçirdik. İşte sahil, Arsuz (yazlık kısmı), babamın bahçesi derken akşamı ettik. Akşam yemeği için sağolsun annem güzel bir sofra kurmuştu. Ellerine sağlık tekrardan.
 
Bu arada hava çok çok güzeldi, yazı bir türlü bırakamıyoruz sanırım:D
 
Sonuç olarak yemek ağırlıklı 2 güzel gün geçirdik. Zaten şimdi de 21 gün şekersiz diyetindeyiz. Sonumuz nasıl olacak ben de bilmiyorum.
 
Zaten tekrar geleceksiniz arkadaşlar o zaman eksik kalan tarihi dokuları görürüz ??
 
Toplam blog
: 9
: 135
Kayıt tarihi
: 06.11.14
 
 

Pozitif enerji, spor, sağlık, gezi... Öneriler, etkinlikler, yaptıklarım, yapacaklarım hepsi bura..