Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Dişhekimi Nezahat Adar Ağaca

http://blog.milliyet.com.tr/dishekimi_nezahat

17 Nisan '08

 
Kategori
Anılar
 

Memleketim doğduğum yer mi yaşadığım yer mi

Memleketim doğduğum yer mi yaşadığım yer mi
 

çocukluk anılarım ve afyon


En sık karşılaştığım sorulardan biridir? /nerelisin?/ bu soruya cevap vermek hep zoruma gitmiştir. Sorulan sorunun karşılığı doğduğum şehri mi söyleyeceğim?çocukluğumun geçtiği şehri mi yoksa halen yaşadığım şehri mi söyleyeceğim?

Elli yaşıma gelmeme rağmen cevap vermekte en zorlandığım sorulardan biridir.Ben Maraşta doğdum.Ben Maraşlıyım .Ama çocukluğum Afyonda geçti ve babamın tarafından akrabalarım Afyon lu.Ben Afyon luyum. Annemin akrabaları İstanbulda ve üniversite ve gençlik dönemlerini yedi senemi İstanbulda geçirdim ve ben boğaz köprüsünden yürüyerek karşıdan karşıya geçtim. Ben İstanbulluyum. Amaben 25 senedir Eskişehirde yaşadığıma göre Eskişehir liyim.

Bu sorunun cevabını hep Türkiye liyim diyerek cevaplamak istedim.Ben Başkalede ve Şırnakta görev yaptım.Şırnak hastanesinde çalıştım.Ben Şırnaklıyım.Ben Başkale Sağlık ocağında diş çektim.Başkaleliyim.Ben iskenderunu gördüm ve sevdim.Ben İskenderunluyum.Ben Bolvadin de yaşadım.Orada da sevdiğim insanlar var. Ve anılarım var.Ben Bolvadin liyim.Ben Dinarda Suçıkan parkında da top oynadım.Ben Dinarlıyım.Zonguldakta arkadaşım var.Ve Zonguldakta kaldım. Deniz kenarındaki çay bahcelerinde oturdum.Zonguldaklıyım.Selimiyenin minaresine cıktım. Ben Edirne'liyim. Adanada babam beni çocuk parkında sallarken ceketini parkta unutmuştu. Ben Adana' lıyım.

Bana nereli olduğumu sormayın .Ben Türkiye'liyim.

Nezahat adar ağaca

 
Toplam blog
: 18
: 1170
Kayıt tarihi
: 04.11.07
 
 

1957 doğumluyum. Marmara üniversitesi 1979' de mezun oldum. 22 yıl memuriyet ve 26 yıl muayenehane h..