Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

Memleketim

07.09.2010 Yalnızca PKK Terörü’ mü? Memleketimin bir evladı daha yine uğrunda can verdiği vatan topraklarına emanet edilecek… Bugün bu güzel memleket bir şehit daha verdi…

14.09.2010 Aradan bir hafta geçti… Ve ben yine yazmayı erteledim… Tarih neredeyse on beş eylülü gösterecek… Memleketim bir mübarek Ramazan ayını ve bayramını daha geride bıraktı… Ve yazmadığım bu bir hafta boyunca bu aziz vatan bir şehidini daha kaybetti… Haberler, yani kısaca görsel ve yazılı basın referandum’ un sonuçlarıyla meşgul… Soruları çalınan Kpss’ nin ne olacağı meçhul… Diyorlar ki sadece Eğitim Bilimleri iptal edilecekmiş? Peki, ya diğer soruların çalınmadığı ne malum? Yani Genel Kültür ve Genel Yetenek Soruları çalınmadı da sadece Eğitim Bilimleri mi çalındı? Yani soruları çalan kişi ya da çaldığı iddia edilen kişi şöyle mi dedi: “Ben, Genel Kültür ve Genel Yetenek Sorularını yapabilirim onlar kolay, sadece Eğitim Bilimlerini çalacağım…” İddiaların ardı arkası kesilmiyor… Tam olarak kaç kişinin kopya çektiğini belirlemek bence imkansız… Mağdur gene masumlar…. Yani sıkıntıyla çalışıp, belki de pek çok şeyden kısarak dersane’ ye gidenler, kitaplar alanlar…. Kısacası gerçekten çok çalışıp iyi puan alanlar…. Eğer sınav iptal edilirse mağdur olacaklar… Bir daha sınava girip aynı stresi yaşamak… Hakkıyla iyi puan alıp tekrar aynı iyi puanın alınıp alınamayacağıyla ilgili bir garanti yok…

16.09.2010 Benim güzel memleketim, bugün Hakkari’de mayın patlaması sonucu ölen vatandaşlarına ağlıyor yine… Kara haber tez duyuldu her zaman olduğu gibi… Yola döşenen mayının patlaması sonucu yolcu minibüsündeki vatandaşlarımız, belki işine giderken, belki de çocuğunun okul ihtiyaçları için o minibüsteyken, ölümün yanı başlarında olduğundan habersizdiler. Öyle ya, ölümün yanlarında kol gezdiğinden kimin haberi olmuş ki? Memleketim alabildiğine kara günler yaşıyor… Cennet de, Cehennem de bu dünyada gerçekten… Dünya, iyi ile kötünün, doğru ile yanlışın savaşı üzerine kurulmuş… Zor durumda olan insanların, bu durumunu kullanıp, onlardan çıkar sağlamak insanlıkla ne kadar bağdaşır sizce? Yaradan, beni insan olarak yaratmış… Ama başka bir varlık olarak da yaratabilirdi… Yada hiç yaratmayabilirdi… Ben, Türk’ üm ve Müslüman’ ım… Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım… Bu, bir inanan olarak her zaman Yaradan’ a şükrettiğim bir durum… Farklı da olabilirdim mesele bu değil… Bu güzel memleket, Türkiye Cumhuriyeti, kanla, canla kuruldu… Memleketimin doğusundan batısına, kuzeyinden güneyine sınırları bellidir… Bu sınırlar için de vatan bir bütündür, parçalanamaz… Dili, dini, etnik kökeni ne olursa olsun, toprak bütünlüğümüze, Türkiye Cumhuriyetine saygılı her insan bizim vatandaşımızdır… Anadolu toprakları, birliğin, beraberliğin, kardeşliğin en güzel ve anlamlı örnekleriyle doludur… Bu millet, bu vatan, bize Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ ün, silah arkadaşlarının, şehitlerimizin, gazilerimizin ve bu vatan için emek vermiş herkesin emanetidir… Halk olarak, millet olarak, insan olarak görebildiğimiz veya sezebildiğimiz tehlikelere karşı uyanık olmak zorundayız… Biz, güçlü bir milletiz… Birliğimizi, bütünlüğümüzü, kardeşliğimizi kimsenin bozmasına izin vermemeliyiz… Biz kulların yetemediği, bizim sezemediğimiz yahut göremediğimiz durumlar için de bir inanan olarak Yaradan’dan dilerim ki, her kim ki bu güzel vatanı, bölmeye, yok etmeye çalışır, Yaradan böyle durumlardan Yüce Türk Milletini korusun…
 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..