Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '15

 
Kategori
Deneme
 

Memleketimden çocuk manzaraları

Memleketimden çocuk manzaraları
 

Memleketimden Çocuk Manzaraları


Bu sabah işe giderken
arkama dönüp de şöööyle bir baktım da
neler bırakmışım gerilerde
yaşamadığım
görmediğim
duymadığım
tatmadığım
çoook şeyler …

Bebekliğimde görmediğim sevgi ve şefkat
çocukluğumda oynamadığım oyuncaklar
saçlarımı okşamayan baba
kollarında uyumadığım anne
sarılıp koklaşamadığım kardeş
el ele tutuşup şarkılar söylemediğim arkadaş
sınıflarında okuyup- yazmadığım okul
beni anlamayan insanlar …

ve daha
neler de neler ...

Ben çöplükler için doğmuşum vesselâm
burada biter işte söylenecek her kelam

Tanıdınız mı beni?
adım sokak çocuğu ...

 


*muzaffer yıldırım 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..