Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '11

 
Kategori
Güncel
 

Memleketimden güncelleştirilmiş insan manzaraları...

Memleketimden güncelleştirilmiş insan manzaraları...
 

"Öğretmenim 2 çocuğum var. Eşim de öğretmen. Birlikte aldığımız maaş 1600 ben, 1550 eşim... Hesapladığımızda:3150 tl yapıyor... İstanbul'da 750 tl ev kirası veriyoruz... Küçük kızım dersaneye gidiyor aylıt taksidi 400 tl... Büyük kızım üniversite okuyor... Devlet yurdu çıkmadığı için 550 tl özel yurtta kalıyor... Her ay ihtiyaçları için 400 tl gönderiyoruz... Doğal gaz, elektrik, su ,telefon bunlarıda hesaplayın100 tl bize kalan... Sizce büyüyor muyuz?"

"Ben Elektronik mezunuyum... Yaptığım onca staja ve bir çok projeye rağmen şu an 850 tl Bir firmada çalışıyorum... İzmir'de 2 arkadaş aynı evde kalıyoruz... 650 tl kiranın 325 ini ben veriyorum... Yaşamak gerçekten çok zor... Evlilik mi Düşünmek bile istemiyorum..."

"Ben 2006 senesinde mezun oldum Coğrafya öğretmeniyim 5 senedir ücretli öğretmen olarak çalışıyorum... Ücretli öğretmenlik ne midir? 450 tl ye kadrolu öqretmenden daha fazla derse girmektir... Atama bekliyorum... Artık hiçbirşeye inancım kalmadı."

"Çiftçiyim 4500 tlye patetes tohumu aldım... Binbir emekle ektim... Mazottu sulamaydı derken her ay 1500 tl tarlaya gitti... 4500+4500= 9000 tl masrafım oldu... Satacağım günü bekledim... 2900 tl ye elimdeki ürünü çıkarabildim... Bankadan aldığım krediyide ödeyemiyorum... Kendi patetesimi kendim satayım dedi herseferinde maliye önüme çıktı... Zabıta tezgahımı toplattı... Neden mi 15 bin tl verip belediyeye yer satın almam gerekiyormuş... Hayatım darmadağan çocuğumun cebine her gün 1 tl koyabilmek için yaşıyorum..."

Memleketimden insan mazaraları... Güncellenerek katlanmaya devam ediyor...

Yaşamak hayatı sevmekse... Zevk almaksa her saniyesinden..

Biraz tiyatro... Biraz Sinema... Biraz Müzikse...

Sizce hangisinden başlamalıyız?

 
Toplam blog
: 54
: 836
Kayıt tarihi
: 28.07.11
 
 

Koca dünyanın küçük insanı... Duygularını darağacına defalarca tırmandırmış adam... Her gün ayrı bir..